نیمار: تیته می‌تواند برزیل را به مقام قهرمانی جام جهانی برساند

نیمار: تیته می‌تواند برزیل را به مقام قهرمانی جام جهانی برساند

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره جوان تیم ملی برزیل اعلام کرد که سرمربی جدید این تیم می‌تواند برزیل را بعد از 16 سال به مقام قهرمانی جام جهانی برساند.

به گزارش وبسایت نود، نیمار ضمن اشاره به این مسئله که سرمربی جدید برزیل می‌تواند این تیم را قهرمان جام جهانی کند اعلام کرد تیته یکی از بهترین مربیانی است که با آن‌ها همکاری کرده است. پس از نتایج نا امید کننده برزیل در کوپا آمریکا سنتناریو، تیته در ماه جون جانشین دونگا  شد و موفق شد به همراه تیم ملی برزیل 4 دیدار پشت سر هم در دیدارهای مقدماتی جام جهانی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا سله‌سائو با یک امتیاز بیشتر از اروگوئه صدر نشین جدول رده بندی این رقابت‌ها در منطقه آمریکای جنوبی شود. همه این‌ها باعث شد تا مهاجم بارسلونا از عملکرد تیته در تیم ملی برزیل ابراز خشنودی کند و ابراز امیدواری کند که تیم ملی برزیل پس از 16 سال بتواند در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به مقام قهرمانی دست یابد. او در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo گفت:

ورود  تیته باعث ایجاد تغییرات بزرگی در برزیل شد، او بسیار من را متعجب کرد، قطعا تیته یکی از بهترین مربیانی است که با آن‌ها همکاری کرده ام. بازی کردن تحت نظر او بسیار جذاب است و مطمئنا با او در جام جهانی نمایش درخشانی خواهیم داشت و شاید بتوانیم قهرمانی جهان را کسب کنیم. او همه چیز را تحت نظر دارد و همه وظایفش را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

برزیل در دیدار بعدی خود از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی باید در تاریخ 10 نوامبر میزبان رغیب همیشگی‌اش، آرژانتین باشد.

1899