حذف نام نیمار از فهرست برزیل برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی

حذف نام نیمار از فهرست برزیل برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی

خبرگزاری فوتبالی - فدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد که نیمار به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی این کشور در دیدار برابر ونزوئلا و اروگوئه در انتخابی جام جهانی 2022 قطر نیست. 

به گزارش فوتبالی، کادر فنی برزیل پیش از این در جریان بود که این بازیکن 28 ساله به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان در دیدار برابر ونزوئلا نخواهد. با این حال از او دعوت کردند و امیدوار بودند که او بتواند پیش از دیدار برابر اروگوئه در مونته ویدئو به آمادگی رسیده و قادر به همراهی تیمش در این بازی باشد. با این حال فوق ستاره پی اس جی نتوانست به اندازه کافی آماده شود تا بتواند در برنامه‌های تیته جایی برای خود پیدا کند. رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل، در پاسخ به سوالی درباره شرایط جدید نیمار به خبرنگاران گفت: " ما امیدوار بودیم که او بتواند برای ما به میدان برود به همین دلیل او را به برزیل آوردیم. شرایط این بازیکن بسیار بهتر شده اما به اندازه کافی خوب نیست که بتواند در دیدار روز سه شنبه برابر اروگوئه سایر بازیکنان را همراهی کند. به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت نام او را خط زده و اجازه ترک اردو برای نیمار را صادر کند. "

این موضوع باعث خوشحال پاری سن ژرمن و توماس توخل شده که پیش از این از دعوت نیمار به تیم ملی و احتمال تشدید مصدومیت او ابراز نگرانی کرده بود. 

1811