ریبری: ناجوانمردانه بازی نمی کنم؛ می خواهم رئیس باشگاه بایرن مونیخ شوم

ریبری: ناجوانمردانه بازی نمی کنم؛ می خواهم رئیس باشگاه بایرن مونیخ شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانک ریبری می گوید در آینده و پس از بازنشستگی از فوتبال کماکان می خواهد به حضورش در دنیای فوتبال ادامه دهد.به گزارش وبسایت نود، فرانک ریبری به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است و قرارداد فعلی او در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و به احتمال فراوان و با توجه به فرم خوبش در فصل جاری مسئولان بایرن مونیخ قرارداد جدیدی با او امضا خواهند کرد.ریبری در مصاحبه با اشپورت بیلد درباره مشاوره با هوینس و اتفاقات چند وقت اخیر (درگیری ها ریبری در جریان بازی با بازیکنان حریف) گفت:

تاکنون باهم در این باره حرف نزده ایم و لزومی برای انجام آن نمی بینم. شناخت خوبی از خودم دارم و مراقب هستم. می خواهم دوباره بگویم که من بازیکن ناجوانمردی نیستم. گاهی اوقات صبر خود را از دست می دهم و عصبانی می شوم، و این فقط زمان هایی رخ می دهد که احساس می کنم حریف می خواهد به من صدمه وارد کند. مشکلی با تکل و درگیری ندارم ولی زمانی که بدانم حریف قصد تکل روی استخوان های من را دارد و می خواهد من از بازی بیرون کند آن زمان از خودم دفاع می کنم. به من باور داشته باشید، نمی خواهم به کسی صدمه بزنم. یک دقیقه بعد همه چیز را فراموش می کنم.

ریبری درباره اهمیت داگلاس کوستا و کومان گفت:

ما به این دو بازیکن نیاز داریم چون واضح است که من و روبن نمی توانیم در تمامی بازی ها به میدان برویم.

ریبری درباره آینده اش بعد از خداحافظی از فوتبال هم گفت:

می توانم تصور کنم که مربی شوم. اما چه کسی خبر دارد، شاید رئیس بایرن مونیخ شدم.

اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ رابطه ای بسیار نزدیک با ریبری دارد. هوینس در ماه های آتی دوباره به عنوان رئیس باشگاه انتخاب خواهد شد.

7899