ریبری: بوندس لیگا بسیار رقابتی تر و جذاب تر شده است

ریبری: بوندس لیگا بسیار رقابتی تر و جذاب تر شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانک ریبری در بازی روز شنبه بایرن مونیخ مقابل اینگول اشتات ستار تیمش بود.

به گزارش وبسایت نود، فرانک ریبری در برد 3-1 بایرن مونیخ مقابل اینگول اشتات خوش درخشید و هر 3 گل تیمش روی پاس های او به ثمر رسیدند. ریبری در مصاحبه ای پیرامون مسائل مختلف با سایت اشپاکس آلمان حرف زد.

با توجه به اینکه در بازی مقابل اینگول اشتات چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشتید بازی را چگونه دیدید؟

در مجموع روز خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی آسانی نبود. چندین بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و امیدوارم برای بازی مقابل هرتا برلین آن ها به ترکیب اضافه شوند. ما هر 3-4 روز یک بار باید به میدان برویم و همه باید 100 درصد آماده باشیم.

شما در این بازی روی هر 3 گل نقش اصلی را ایفا کردید. از عملکرد خود رضایت دارید؟

قطعا من راضی و خشنود هستم. هنگامی که در زمین هستم و نمایش هایی مثل امروز دارم لذت بخش است. اما در هر صورت مهم ترین چیز کسب 3 امتیاز و برد تیم است.

به نظر می رسید زمین بازی کمی مشکل دارد و کار را کمی دشوار کرده بود. این گونه بود؟

وضعیت چمن بازی کار را سخت تر کرده بود. من مدت زیادی را در مونیخ بوده ام و هرگز چنین وضعیتی را ندیده ام و این نگران کننده است. امیدورام برای بازی بعدی وضعیت چمن بهتر شود تا بتوانیم فوتبال بهتری روی آن بازی کنیم.

از گلی که مقابل اینگول اشتات دریافت کردید ناراحت هستید؟ چون اولین باری بود که در فصل جدید دروازه تیم شما باز می شد.

نه، اینگول اشتات بازی خوبی انجام داد. آن ها چند شانس دیگر گلزنی هم داشتند. اما ما در طول 90 دقیقه آن ها را کنترل کردیم و این بسیار مهم بود.

اینگول اشتات بازی بسیار خوبی انجام داد.

بله، قطعا اینگونه بود. آن ها بسیار باز و آزادانه بازی کردند و انواع روش ها برای حمله و گلزنی را امتحان کردند. اینکه تیمی اینچنین در آلیانتس آرنا بازی کند نکته مثبتی برای آن ها به شمار می رود.

در بازی های این هفته دورتموند 6-0 دارمشتات را برد و لایپزیگ هم 4-0 در زمین هامبورگ برنده شد. رقابت این فصل بوندس لیگا را چگونه می بینید؟

بله، بازی های زیبایی بودند. بوندس لیگا بسیار سخت تر شده است و تیم های زیادی در فرم خوب خود قرار دارند. اما ما باید تمرکز خود را روی پیروزی در تمامی دیدارها قرار دهیم. ما تاکنون خوب کار کرده ایم و امیدوارم بیشترین امتیاز ممکن را بتوانیم کسب کنیم.

7899