مروری بر اظهارات خبرساز مدیرعامل استقلال

مروری  بر اظهارات خبرساز مدیرعامل استقلال

 مدیرعامل استقلال از لحظه اول که پایش را به عنوان مدیرعامل استقلال در باشگاه گذاشت،سوژه های جالبی را به رسانه ها داده است.

به گزارش کاپ،رئیس سابق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، وقتی با پیشنهاد مدیرعاملی استقلال روبرو شد، لحظه‌ای هم درنگ نکرد و بلافاصله راهی ساختمان باشگاه شد و بعد از اینکه یک دور در ساختمان باشگاه زد، در هنگام خروج از باشگاه، خطاب به خبرنگاران گفت که آمده‌ام ستاره‌ چهارم را برای استقلال بیاورم!

حالا اینکه استقلال الان در رده دهم جدول رده‌بندی است و کسب سهمیه هم برای این تیم یک نتیجه مطلوب محسوب می‌شود به‌کنار، استقلال در رقابت‌های آسیایی هم باید در دو پلی‌آف بجنگد تا شاید به مرحلی گروهی برسد و اگر از هفت هشت غول آسیایی عبور کند و قهرمان شود، صاحب ستاره سوم خواهد شد و اینکه افتخاری چگونه بدون کسب ستاره سوم، برای کسب ستاره چهارم خیز برداشت خودش اولین اشتباه بزرگ او محسوب می شد.

خوش‌شانسی استقلال! افتخاری اما در ادامه نخواست خیلی زود از تیتر یک رسانه‌ها خارج شود و برای اینکه این روند را حفظ کند، وقتی برای اولین بار در محل تمرین استقلال حاضر شد سعی کرد با دستی پر به‌میان خبرنگاران برود.

او بعد از تماشای تمرین بازیکنان استقلال به خبرنگاران گفت که استقلال خیلی خوش‌شانس بود که می‌تواند از تجربیاتش استفاده کند! افتخاری که انگار اصلا به ضرب‌المثل مشک باید خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید اعتقادی ندارد، فراموش کرده سابقه باشگاه استقلال به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های باشگاهی در آسیا، از سابقه فدراسیون فوتبال ایران هم بیشتر است و بدون تردید هیچ‌کس در مجموعه باشگاه استقلال، از خود استقلال بالاتر نیست.

عاشق پروین و بهزادی؛ مردی با لباس سفید!اگر چه افتخاری چند وقتی بدون اینکه بتواند تیتر یک رسانه‌ها باشد سپری کرد، چند وقت قبل در مصاحبه ای دیگر، در جواب این سوال که گفته می‌شود پرسپولیسی است، گفت که وقتی جوان‌تر بوده عاشق پروین و همایون خان بهزادی بوده و پیراهن مورد علاقه‌اش رنگ سفید تیم ملی است!

همین اظهارنظر برای بازگشت افتخاری به روزهای اوجش کافی بود. کسی امروز مدیرعامل استقلال است که نه‌تنها در جوانی بلکه همین امروز هم هیچ نامی از ستاره‌های دیروز استقلال نمی‌برد و بدون تردید هیچ استقلالی‌ نیست که وقتی از ستاره‌های محبوبش بپرسید در جواب بگوید عاشق پروین و بهزادی بودم!

ضمن اینکه حالا که افتخاری مدیرعامل استقلال است، اینکه بگوید رنگ پیراهنش آبی است، ایرادی ندارد اما او همین امروز هم از گفتن این قضیه امتناع می کند.

تیر خلاص بر پیکر منصوریانسرمربی استقلال در روزهایی که افتخاری به همراه تیم ملی فوتسال در کلمبیا حضور داشت، از رد یک پیشنهاد انگلیسی خبر داد، اتفاقی که با واکنش رسانه‌ها و پیشکسوتان فوتبال روبرو شد.

خیلی‌ها این پیشنهاد را جعلی دانستند و عده‌ای هم آن را کار یک دلال معرفی کردند و منصوریان در این روزها آماج حملات رسانه‌ها بود، تا اینکه با بازگشت تیم ملی فوتسال، افتخاری به‌محض اینکه وارد فرودگاه امام شد، درباره پیشنهاد منصوریان گفت که این پیشنهاد وجود ندارد و مطرح کردن این پیشنهاد تبلیغاتی بوده است!

حالا افتخاری دم به دم کسانی داده که روزها منصوریان را مورد سخت‌ترین انتقادات قرار دادند و او را «شومن» می‌خواندند.

رفتار افتخاری در روزهای گذشته باعث شده یاد این شعر بیفتیم که از طلا گشتن پشیمان گشته‌ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید!