افتخاری:اگر نیاز باشد در کادر فنی استقلال تغییر ایجاد می کنیم

افتخاری:اگر نیاز باشد در کادر فنی استقلال تغییر ایجاد می کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: تقریبا نیم ساعت از بازی استقلال واقعی را دیدیم که تماشاگران دوست داشتند.

به گزارش کاپ، رضا افتخاری  پس از بازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: درباره بازی باید سرمربی صحبت کند. نسبت به گذشته بهتر بودیم ولی من مطمئنم روز به روز بهتر خواهیم شد. فرصت داریم تا در این یک ماه تیم را آماده کنیم. تقریبا نیم ساعت از بازی استقلال واقعی را دیدیم که تماشاگران دوست داشتند.

وی گفت: من رفتم داخل رختکن و به بازیکنان گفتم ما از منصوریان حمایت می کنیم و شما هم تلاش کنید تا آماده تر شوید.  یک مقداری احساس می شود بازیکنان داخل زمین همدیگر را پیدا نمی کنند و احتیاج به تمرین بیشتر دارند. منصوریان طرح هایی دارد که قرار شد با هم صحبت کنیم.اگر نیاز باشد بازیکن اضافه می کنیم و یا در کادر فنی تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. به منصوریان گفتم ما آمادگی داریم که بازیکن به تیم اضافه کنیم و قرار شد روز یکشنبه پیشنهاد خود را به ما بدهد.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: هرچیزی که نیاز باشد باید فراهم کنیم ما نمی توانیم بی تفاوت باشیم و نباید زمان را از دست بدهیم. اگر استقلال نیاز داشته باشد کادر آن را تقویت می کنیم. 

افتخاری  درباره بحث نبود زمین تمرین استقلال بیان داشت: فعلا که در آزادی تمرین می کنیم. یک نشستی با شورای شهر تهران خواهیم داشت و زمین اما رضا(ع) را آماده می کنیم. هم برای تیم های پایه و هم برای تیم اصلی.