تورگان هازارد: اِدِن از عملکرم خیلی راضی است

تورگان هازارد: اِدِن از عملکرم خیلی راضی است

وبسایت رسمی برنامه نود -  ادن هازارد عملکرد برادر کوچکترش برای بروسیا مونشن گلادباخ در این فصل را ستوده است.

به گزارش وبسایت نود، تورگان هازارد 23 ساله که شب گذشته تک گل مونشن گلادباخ در جریان شکست 1-2 این تیم مقابل بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان را بثمر رساند اذعان کرده برادر بزرگترش از عملکرد او رضایت دارد.

هازارد در مورد ادن هازارد به نشریه فرانس فوتبال گفته:

ادن برای من خوشحال است. او به من گفته که در اوج آمادگی قرار دارم اما همچنین تاکید کرده باید به همین روند ادامه بدهم. امیدوارم در تیم ملی به هم بپیوندیم و در کنار یکدیگر بازی کنیم. ادن به من توصیه مشخصی نکرده است. او باید به فوتبال خودش برسد. ما دو بازیکن متفاوت در دو باشگاه مختلف هستیم. او با دستور دادن مرا اذیت نمی کند.

تورگان که در سال 2012 به برادرش در چلسی ملحق شد اما سال گذشته با قراردادی دائمی به مونشن گلادباخ پیوست درباره مقایسه شدن با برادرش گفته:

تنها مدتی است که مردن در این مورد از من سوال های زیادی نمی پرسند. زمانی که در بلژیک و سپس آکادمی لنس بودم ما را دائما با هم مقایسه می کردند اما الان دیگر کسی مرا با این سوال ها اذیت نمی کند.

هازارد که در ماه سپتامبر با تشخیص روبرتو مارتینز به اردوی تیم ملی بلژیک دعوت شد درباره حضور در اردوی تیم ملی گفته:

در ابتدای فصل توانستم خودم را در مرکز توجه قرار دهم و همین باعث شد به تیم ملی دعوت شوم. البته که دعوت شدن به تیم ملی و حضور در کنار بازیکنان و تیری آنری باعث خوشحالی است. همه از حضور او در تیم خوشحال هستند. اکثر بازیکنان طرفدار او بودند. همه می خواهیم با تیری کار کنیم. ما می توانیم چیزهای زیادی از او یاد بگیریم.

2031