تورگان هازارد: تصمیم برادرم برای حضور در چلسی درست بود اما انتقال به مادرید بعید نیست

تورگان هازارد: تصمیم برادرم برای حضور در چلسی درست بود اما انتقال به مادرید بعید نیست

سایت رسمی فوتبالی - تورگان هازارد معتقد اسن که تصمیم برادرش، ادن هازارد، برای حضور در چلسی تصمیم درستی بود اما انتقال به رئال مادرید در آینده دور از دسترس نیست.

به گزارش فوتبالی، مدت هاست که ادن هازارد به رئال مادرید لینک شده و گفته می شود باشگاه اسپانیایی در تابستان امسال نیز تلاش خود برای جذب این بازیکن را انجام داده اما چلسی حاضر به فروش ستاره بلژیکی خود نشد. او یکی از بهترین بازیکنان چلسی در چند هفته اخیر بوده و با 7 گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ جزیره نیز قرار دارد. تورگان هازارد، برادر ادن هازارد، که در حال حاضر در مونشن گلادباخ توپ می زند درباره شایعات پیرامون برادرش به اچ ال ان گفت: " ادن تصمیم درستی برای ادامه حضور در چلسی گرفت. چلسی نمی خواست او را بفروشد و او آغاز بسیار درخشانی در این فصل داشت. رئال مادرید در شرایط پیچیده ای قرار دارد. آنها مربی خود را اخراج کردند و بازیکنان کلیدی شان را به فروش رساندند. باید فرصتی برای بازسازی خود داشته باشند. "

تورگان اضافه کرد: " فکر می کنم ادن شرایط را در انتهای فصل بررسی خواهد کرد. او را می شناسم. او در حال حاضر به انتقال به تیم دیگری فکر نمی کند. او تمام تلاشش را برای چلسی می کند. او نمی خواهد با باشگاه درگیر شود. اگر هرگز اجازه ترک چلسی را به دست نیاورد هم بازی خوبی را برای چلسی انجام خواهد داد. "

1070