لیست رئال مادرید مقابل مونشن‌گلادباخ؛ بازگشت غیرمنتظره هازارد

لیست رئال مادرید مقابل مونشن‌گلادباخ؛ بازگشت غیرمنتظره هازارد

خبرگزاری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد که ادن هازارد گران قیمت ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید هم بالاخره در لیست قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هازارد در کل فصل به علت مصدومیت نتوانسته به رئال مادرید کمک کند اما به همراه تیم به آلمان سفر خواهد کرد و بخشی از اردوی تیم خواهد بود. ادن پس از عملکرد ضعیفش در فصل اول و حجم بالای مصدومیت هایش حالا در دومین فصل خود باید همه چیز را دستخوش تغییر کند. در حقیقت رئال مادرید در این بازی، ناچو، اودریوزولا و کارواخال را به علت مصدومیت در اختیار ندارد دستش برای پست دفاع راست بسته است اما لوکاس وازکز که در ال کلاسیکو عملکرد خوبی در این پست داشت می تواند در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار بگیرد. البته سرجیو سانتوس دفاع راست 19 ساله آکادمی رئال مادرید هم در لیست قرار گرفته است. رئال مادرید پس از پیروزی در ال کلاسیکو حالا حس و حال روحی بسیار بهتری دارد.

لیست رئال مادرید برای سفر به آلمان بدین شرح است : کورتوا، لونین، آلتوبه، میلیتائو، راموس، واران، مارسلو، مندی، سانتوس، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، هازارد، بنزما، آسنسیو، لوکاس، یوویچ، وینیسیوس و رودریگو گوئس.

4125