ناامیدی سم بزرگ؛ سرمربی تیم ملی انگلیس در آستانه برکناری

ناامیدی سم بزرگ؛ سرمربی تیم ملی انگلیس در آستانه برکناری

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی انگلیس پس از جلسه با سران اتحادیه فوتبال این کشور در مورد افشاگری نشریه تلگراف امید چندانی به حفظ شغلش ندارد.

به گزارش وبسایت نود، نشریه سان انگلیس در گزارش خود نسبت به افشاگری نشریه تلگراف در مورد تخلف سم آلاردایس ادعا کرده سرمربی 61 ساله تیم ملی انگلیس پس از صحبت با سران اتحادیه فوتبال انگلیس در محافل خصوصی و به دوستان خود اعتراف کرده امیدی به حفظ شغلش ندارد و انتظار دارد توسط اتحادیه از سمتش برکنار شود.

نشریه تلگراف در شماره روز سه شنبه خود در گزارشی مفصل فاش کرد تعدادی از خبرنگاران این نشریه در ظاهر نمایندگان تاجرانی از آسیا با سم آلاردایس برای یافتن راه های دور زدن قوانین نقل و انتقالات فوتبال انگلیس در ازای پرداخت 400 هزار پوند مذاکره کردند. آلاردایس در این جلسه ها عنوان کرده ایجنت های زیادی قوانین در اختیار گرفتن امتیاز مالکیت بازیکن که خلاف قوانین فیفا است را دور می زنند و آماده است در این مورد به این تاجران کمک کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس در واکنش به این افشاگری از نشریه تلگراف خواسته تمامی مدارک خود و متن کامل مذاکرات طرفین را در اختیار آن ها قرار دهد تا بتوانند در این مورد تحقیقات رسمی انجام دهند. اتحادیه بنا بر گزارش رسانه های انگلیس دوشنبه شب و امروز صبح با آلاردایس در مورد این اتهامات صحبت کرده و از او توضیح خواسته است.

2031