رییس پیشین اتحادیه فوتبال انگلیس: آلردایس احمق و حریص است

رییس پیشین اتحادیه فوتبال انگلیس: آلردایس احمق و حریص است

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس پیشین اتحادیه فوتبال انگلیس از سم آلردایس به تندی انتقاد کرده است.

به گزارش وبسایت نود، گرگ دایک که پس از یورو 2016 از ریاست اتحادیه فوتبال انگلیس کناره گیری کرد درباره جدایی سم آلردایس از تیم ملی انگلیس پس از تنها 67 روز به خاطر افشا شدن فساد مالی واکنش نشان داده و رفتار آلردایس را احمقانه توصیف کرده است.

دایک به شبکه اسکای اسپورت گفته:

ببینید، آلردایس از شغلی برخوردار بود که سالی 3 میلیون پوند درآمد داشت بنابراین چرا در تاریکی به دنبال چند هزار پوند بیشتر بود؟ فکر می کنم حرف هایی که به افراد غریبه زد بسیار غیر عاقلانه بود. اگر به تعدادی غریبه در مورد راه های دور زدن قوانین اتحادیه در مورد نقل و انتقالات بازیکنان صحبت کنید قطعا دچار دردسر می شوید.

فکر می کنم آلردایس حماقت کرد. واقعا کار مسخره ای انجام داد. تازه شغلی که رویایش را داشت به دست آورده بود و سالی 3 میلیون پوند دریافت می کرد. پس چرا با افرادی که حاضر هستند به او برای انجام کار خلاف 400 هزار پوند بدهند ملاقات می کند و چرا به آن ها راجع به مسائل غیر مرتبط صحبت می کند.

این مسئله به شما درباره شحصیت آلردایس چیزهایی می گوید. چرا پس از انتخاب به عنوان سرمربی انگلیس حاضر است برای دریافت 400 هزار پوند دیگر در جلسه ای شرکت کند؟ چون آدم حریصی است.

من در این سال ها با روی هاجسون و شخصیتش به خوبی آشنا شدم. او طمع پول ندارد. او حقوق خوبی دریافت می کرد و به خاطر پول حرص نمی زد. فکر نمی کنم اشتباه آلردایس را انجام می داد اما شما هیچ وقت نمی توانید در مورد افرادی که با فوتبال سر و کار دارند قاطعانه نظر بدهید. پول زیادی در این ورزش وجود دارد.

2031