منصوریان: از بی‌معرفتی‌ها در فضای مجازی دلگیرم

منصوریان: از بی‌معرفتی‌ها در فضای مجازی دلگیرم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از ملاقات خود با منصور پورحیدری، به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: بر حسب وظیفه همراه با سید مهدی رحمتی برای دیدار با منصورخان پورحیدری عزیز راهی بیمارستان شدیم. منصورخان پدر معنوی و مرد بزرگ و پرافتخار فوتبال ایران و استقلال است. من سالهای سال است خدمت آقای پورحیدری ارادت دارم و از ایشان درس می گیرم. از خداوند بزرگ سلامتی ایشان را خواستارم و از هواداران استقلال نیز می خواهم برای سلامتی آقای پورحیدری دعا کنند.