پالرمو 0 - 1 یوونتوس؛ ادامه صدرنشینی با سه امتیاز ناپلئونی

پالرمو 0 - 1 یوونتوس؛ ادامه صدرنشینی با سه امتیاز ناپلئونی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های اول و شانزدهم جدول رده بندی سری آ در حالی در ورزشگاه رنزو باربرا به مصاف هم رفتند که تیم میزبان پس از تعویض سرمربی و تصاحب 4 امتیاز در شرایط خوبی به سر می برد و در آن سوی میدان یوونتوس می دانست که برای حفظ صدر جدول باید پیروز میدان باشد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، در این بازی که با قضاوت پائولو والری از ساعت 19:30 آغاز شد، دو تیم با ترکیب زیر به مصاف هم رفتند:

پالرمو: پاساوک، سیونک، گونسالس، گولدانیگا، ریسپولی، خاخالو، گاتزی، علی سامی، دیامانتی، چوچف، بالوگ

یوونتوس: بوفون، بارزالی، بونوچی، روگانی، دنی آلوس، خدیرا، لمینا، الکس ساندرو، پیانیچ، مانژوکیچ، هیگواین

گزارش نیمه اول:

نیمه نخست این دیدار بسیاز سرد و کسل کننده دنبال شد. هرچند بازیکنان یوونتوس نبض بازی را در اختیار داشتند، اما به جز یک یا دو شوت از راه دور و چند ضربه کرنر، موقعیت خاصی عاید شاگردان مکس آلگری نشد تا این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

گزارش نیمه دوم:

دقیقه 48: گل براي يوونتوس. ضربه از راه دور دنى آلوز از سمت راست محوطه جريمه پس از برخورد با مدافع پالرمو تغيير مسير داد و وارد دروازه شد. تلویزیون ایتالیا این گل را به نام ادواردو گولدانیگا ثبت کرد.

دقيقه 65:ضربه سر مانژوكيچ را دروازبان پالرمو با واكنش عالى به كرنر فرستاد.

دقيقه 70: همكارى بازيكنان يووه در محوطه جريمه با پاس خديرا به ماريو مانژوكيچ رسيد. او در موقعيت طلايى توپ را به دستان دروازبان كوبيد تا بازى همچنان يك بر صفر باقى بماند.

دقيقه 71: مانژوكيچ براى يووه گلزنى كرد اما داور به درستى اين گل را آفسايد تشخيص داد.

دقیقه 75: ضربه ایستگاهی دیامانتی را بوفون با واکنشی مناسب دفع کرد.

دقیقه 77: در شلوغی محوطه جریمه توپدر محوطه 6 قدم به مهاجم پالرمو رسید اما بونوچی با تجربه به خوبی این توپ را به کرنر فرستاد.

آمار بازی و نمرات بازیکنان:

1313