یوونتوس 4 - 1 پالرمو؛ پیروزی آسان بیانکونری با درخشش دیبالا

یوونتوس 4 - 1 پالرمو؛ پیروزی آسان بیانکونری با درخشش دیبالا

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس موفق شد در اولین بازی هفته‌ی سری آ، مقابل پالرمو به برتری برسد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، یوونتوس که در خانه از پالرمو پذیرایی می‌کرد، موفق شد با نتیجه 4-1 مقابل پالرمو به برتری برسد تا جایگاهش در صدر جدول را مستحکم‌تر کند.

ترکیب یوونتوس: بوفون، بن عطیه، بونوچی، دنی آلوز، آساموا، مارکیزیو، خدیرا، استورارو، دیبالا، پیاتسا، هیگواین

دقایق حساس بازی:

دقیقه 5: ضربه ایستگاهی زیبای دیبالا با عبور از دیوار دفاعی، در آستانه ورود به دروازه قرار داشت که با برخورد به تیر عمودی دروازه راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه13: گل اول یوونتوس توسط مارکیزیو! روی غفلت مدافعان پالرمو در یک ضربه ایستگاهی، هیگواین فرصت شوتزنی پیدا کرد که توسط دروازه‌بان حریف دفع شد. توپ برگشتی اما به مارکیزیو رسید که این بازیکن به راحتی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه17: فرصت خوب برای نستروفسکی که ضربه وی را بوفون با شیرجه‌ای به موقع به سمت دروازه مهار کرد.

دقیقه21: سانتز زیبای پیاتسا در تیر دورتر به خدیرا رسید اما ضربه وی در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع حریف دور شد.

دقیقه33: حرکت انفرادی دیبالا وی را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما ضربه زمینی وی را دروازه‌بان پالرمو مهار کرد.

دقیقه40: گل دوم یوونتوس توسط دیبالا! ضربه ایستگاهی فوق‌العاده دیبالا از فاصله 20 متری به زیبایی به گوشه بالای دروازه رفت تا حساب کار 2-0 شود.

دقیقه60: بازی در این دقایق متعادل شده است. یوونتوسی‌ها کنترل بازی را در اختیار دارند و حریف نیز قدرتی برای ایجاد موقعیت ندارد.

دقیقه63: گل سوم یوونتوس این بار به وسیله هیگواین! پاس در عمق زیبای دیبالا به هیگواین رسید. وی نیز در کمال آرامش با یک ضربه چیپ فنی و دقیق، حساب کار را 3-0 کرد.

دقیقه72: پاس زیبای دیگری از دیبالا که به کوادرادو رسید. ضربه وی از کناره‌های محوطه جریمه اما با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت.

دقیقه87: بازهم حرکت زیبای دیبالا باعث شد کوادرادو فرصت گلزنی پیدا کند اما شوت وی را که از زاویه بسته به سمت دروازه زده شده بود، دروازه‌بان پالرمو دفع کرد.

دقیقه89: گل چهارم برای یوونتوس و بازهم دیبالا! اشتباه مدافع پالرمو توپ را در اختیار هیگواین قرار داد. وی که در محوطه جریمه توسط بازیکن حریف متوقف شده بود توپ را به دیبالا رساند و او هم با یک ضربه زیبا گل دوم خودش و چهارمین گل بیانکونری را به ثمر رساند.

دقیقه93: پالرمو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. ارسال دیامانتی را چوچف با ضربه سری دقیق وارد دروازه کرد تا یوونتوس پس از 5 بازی دروازه خود را باز شده ببیند.

درنهایت این بازی با پیروزی4-1 یوونتوس به پایان رسید.

1405