علی دایی نفت را با ذخیره هایش در جام حذفی به میدان می‌فرستد

علی دایی نفت را با ذخیره هایش در جام حذفی به میدان می‌فرستد

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال نفت تهران با تصمیم علی دایی با ترکیبی از نفرات ذخیره و اصلی به مصاف تیم مهرگان دره شهر خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، تمرینات تیم نفت تهران با تصمیم علی دایی به مدت سه روز تعطیل شده و دور جدید تمرینات این تیم از روز یکشنبه آغاز خواهد شد.

تیم نفت در جام حذفی روز پنجشنبه میزبان تیم مهرگان دره شهر خواهد بود  و علی دایی قصد دارد از برخی بازیکنان ذخیره تیمش در این دیدار استفاده کند.

دایی خواهان دریافت فیلم بازی های تیم مهرگان دره شهر شده تا شناخت نسبی از این تیم داشته باشد. گروه آنالیز باشگاه و کادر فنی نفت فیلم بازی های مهرگان دره شهر را پیدا کرده  و در اختیار علی دایی قرار خواهد گرفت.

از تیم نفت خبر می رسد محمد دانشگر مدافع میانی این تیم به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود اما کادر پزشکی تلاش می کند این بازیکن بلند قامت برای بازی با پرسپولیس آماده شود.

محمد دانشگر با مصدومیت پارگی رباط داخلی مواجه شده اما بنا بر تشخیص پزشکان متخصص نیازی به عمل جراحی ندارد.

دانشگر در بازی با ماشین سازی در فهرست 18 نفره تیمش نبود. این بازیکن در بازی با پیکان دچار مصدومیت شد اما تلاش می کند با فیزیوتراپی و تمرینات فشرده خود را به بازی حساس مقابل پرسپولیس برساند.

ایگور پراهیچ دیگر بازیکن مصدوم نفت تهران که با کشیدگی عضلات مواجه شده مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس نخواهد داشت و حتی احتمال دارد در دیدار جام حذفی مقابل مهرگان دره شهر نیز به میدان برود.