اختصاصی نود/ شش روز تا پایان مالکیت مشروط جهانیان بر نفت تهران + سند

اختصاصی نود/ شش روز تا پایان مالکیت مشروط جهانیان بر نفت تهران + سند

وب سایت رسمی برنامه نود- طبق سندی که بدست سایت نود رسیده، مالکیت شرکت نفت پارس طلائیه و شخص جهانیان نسبت به باشگاه نفت تهران، به صورت مشروط بوده است.

به گزارش سایت نود، در نامه ای که به امضای رضا گل محمدی، مدیرکل اداره ی ورزش جوانان استان تهران رسیده است، ادامه فعالیت شرکت نفت پارس طلائیه منوط به انجام تعهدات و‌تکمیل مدارک و مستندات در طی مدت یکماه از شانزدهم شهریور لغایت شانزدهم مهرماه بوده است و اگر شرکت مذکور نتواند نسبت به پرداخت بدهی ها و انجام شروط ضمن عقد اقدام کند، قرارداد کان لم یکن خواهد بود.

با توجه به این نکته که مالکیت این شرکت نسبت به باشگاه نفت تهران شش روز دیگر به پایان می رسد، باید منتظر واکنش اداره کل ورزش و‌جوانان تهران نسبت به عملکرد یکماهه شرکت نفت پارس طلائیه بود. عملکردی که البته هنوز مشخص نیست در قبال طلبکاران و همچنین مهیا کردن شرایط برای حضور نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا چه بوده است. البته خود جهانیان و دیگر مدیران شرکت نفت طلاییه ادعا می کنند که کارهایی انجام داده اند و چک هایی به طلبکاران داده شده است، اما در زمینه لیگ قهرمانان آسیا ظاهرا هنوز کار خاصی انجام نشده و جلساتی که در سازمان لیگ برگزار شده، بی نتیجه بوده است و آنطور که روزنامه های ورزشی و برخی سایتها و خبرگزاریها خبر داده بودند، احتمال حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا زیاد است.

با این شرایط و با توجه به زمان باقی مانده برای رفع مشکلات باشگاه نفت تهران،تلاش جهانیان برای برکناری علی کریمی و بازگشت مجدد حمید درخشان عجیب به نظر می رسد. در حالی که به نظر شخص جهانیان باید به دنبال رفع معضلات باشگاه برای قطعی شدن روند انتقال باشد.

سند را ببینید: