سایت باشگاه نفت تهران از دسترس خارج شد

سایت باشگاه نفت تهران از دسترس خارج شد

وب سایت رسمی برنامه نود- در ادامه اتفاقات عجیب باشگاه نفت که طی روزهای اخیر شاهد آن هستیم سایت رسمی باشگاه نفت تهران از دسترس خارج شده و کاربران به هنگام مراجعه به سایت با صفحه سفیدی مواجه می شوند.

به گزارش سایت نود، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در این باره گفت: امروز برای اطلاع رسانی و انتشار اطلاعیه ها با این مشکل مواجه شدیم و چندین بار با اقای حسین پور مسوول فنی و پشتیبانی سایت تماس گرفتم و حتی به هر دو خط تلفن همراه ایشان پیامک زدم اما پاسخگو نبودند و این عدم پاسخگویی برایمان بسیار عجیب است.

قدوسی درباره اینکه تصور می کنید مسوول پشتیبانی با حرف شنوی از مسئولان جدید باشگاه نفت تهران دست به چنین اقدامی زده گفت: نمی توانم چنین قضاوتی داشته باشم ولی این اتفاق آن هم در چنین روزها بسیار عجیب است.

مسئول پشتیبانی سایت قبلا و در زمان مدیریت آقای قنبرزاده هم این سمت را داشته اند و از آنجا که ایشان مورد تایید آقای شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه بود همکاری با وی ادامه یافت. امیدوارم مسوول پشتیبانی سایت پاسخگوی تماس ها بوده و اقدام به رفع مشکل کنند در غیراینصورت باید پاسخگو باشند.

مدیر روابط عمومی نفت در پایان گفت: ما از انتشار اخبار و بیانیه ها در روزهایی که شاهد  مجموعه ای از تخلفات از سوی مسوولان وزارت نفت و ورزش و جوانان استان تهران هستیم محروم شده ایم اما خوشبختانه کانال و اینستاگرام رسمی باشگاه در دست خودمان است. اتفاقا کانال باشگاه نفت بواسطه اینکه پوشش کاملی از اخبار تیم و باشگاه داشته به رغم بدون تماشاگر بودن نفت در بین باشگاههای لیگ برتری در زمره پرعضو ترین کانال ها است و به جرات می گویم هیچ باشگاهی به اندازه نیمی از کانال و سایت باشگاه نفت اقدام به انتشار خبر،عکس و ویدیو نمی کند و به دلیل همین فعالیت مستمر کانال  مخاطبانی دارد. جا دارد تشکری ویژه هم از خبرگزاری ها و جراید داشته باشم که اخبار نفت و مواضع قانونی مالک باشگاه در اتفاقات اخیر را پوشش داده و پیگیر ابهامات و تخلفات رخ داده نیز هستند.