دروازه‌بان های برزیلی و یونانی در راه نفت / علی دایی 4 بازیکن خارجی تست می‌کند

دروازه‌بان های برزیلی و یونانی در راه نفت / علی دایی 4 بازیکن خارجی تست می‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود - چند بازیکن خارجی که در پست های دروازه بان و هافبک دفاعی بازی می کنند در دور جدید تمرینات نفت تهران حضور خواهند یافت.

به گزارش وبسایت نود، علی دایی که در تعطیلات قبلی رقابت های لیگ برتر و پس از حضور چند بازیکن خارجی در تمرینات با جذب آنها موافقت نکرد همچنان به دنبال جذب بازیکن خارجی است.

برهمین اساس باشگاه نفت اقداماتی انجام داده و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه چهار بازیکن خارجی در تمرینات این تیم حضور خواهند یافت.

با توجه به جدایی وحید شیخ ویسی و پیوستن او به استقلال خوزستان، تیم نفت تهران به دنبال دروازه بان دوم است و همچنین دایی به دنبال جذب هافبک دفاعی خارجی بوده و قرار است در همین راستا دو دروازه بان و دو هافبک دفاعی خارجی در تمرینات نفت تهران شرکت کنند.

یک دروازه بان از برزیل و یک نفر از یونان در میان بازیکنانی هستند که به تهران سفر می کنند تا در تمرینات نفت شرکت کنند و در صورت تایید علی دایی و بهزاد غلامپور به عضویت نفت در می‌ آیند.

یک هافبک هلندی و یک هافبک کروات هم در تمرینات نفت شرکت خواهند کرد. تیم نفت در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد اما با خریدهای علی دایی این تیم عملکرد خوبی در لیگ برتر به نمایش گذاشت و در رده های بالای جدول قرار گرفت.