تاکتیک تکراری مورینیو با مقصر دانستن لوک شاو؛ تکرار ماجرای کاسیاس و ماتا

تاکتیک تکراری مورینیو با مقصر دانستن لوک شاو؛ تکرار ماجرای کاسیاس و ماتا

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد سومین شکست پیاپی خود را متحمل شد و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم تقصیر را گردن بازیکنانش انداخت.

به گزارش وبسایت نود، مورینیو پس از شکست مقابل واتفورد سه دلیل برای ناکامی تیمش بر شمرد. وی در ابتدا داور را مقصر دانست:"نمی توانم اشتباهات کلیدی داوران را کنترل کنم. هیچ کاری در این زمینه از من بر نمی آید." و پس از آن عامل شانس را مقصر دانست و گفت:"فوتبال همین است."

سرمربی پرتغالی اما برای اشاره به سومین دلیل شکست به سراغ بازیکنانش به خصوص لوک شاو رفت:

سومین مقصر من هستم. باید تیم و بازیکنانم را بهتر می کردم. سعی کردم اشتباهات دفاعی را کنترل کنم. می دانستم که حریف چه توانایی هایی دارد. باید از نظر فردی و تیمی بهتر شوم. کار من همین است. بین گل اول منچستر سیتی و گل دوم واتفورد شباهت های زیادی وجود دارد. کولاروف در یک شرایط مشکل توپ را در اختیار داشت و بازیکنانم به جای آن که او را تحت فشار بگذارند به او فضا دادند. در گل دوم واتفورد، امرابات  صاحب توپ شد و مدافع چپ ما به جای آن که 5 متر با او فاصله داشت 25 متر جا ماند. علاوه بر این هیچ فشاری به حریف نیاورد. این مسئله بیشتر به توان ذهنی بازین بر می گردد تا تاکتیک تیمی.

در حالی که هواداران منچستر یونایتد در حال حاضر رونی را یکی از مقصران اصلی بحران تیمشان می دانند اما مورینیو به سراغ لوک شاو رفته است. این بازیکن در دو بازی مقابل منچستر سیتی و واتفورد در دقایق پایانی تعویض شد. مدافع چپ 21 ساله تقریبا کل فصل قبل را به علت مصدومیت از دست داد تا مارکوس روخو جانشین او شود. او دو سال پیش با 37.5 میلیون یورو از ساوتهمپتون به اولدترافورد آمد. مورینیو با مقصر دانستن شاو خاطره انتقاداتش از بازیکنانی نظیر کاسیاس، ماتا، په په و پدرو لئون را زنده کرد. یکی از تاکتیک های این مربی پس از شکست ها این است که حواس ها را به سمت مسائل بیرونی مثل بازیکنان پرت می کند تا اشتباهات فنی او دیده نمی شود. باید دید که رفتار او با شاو در هفته های آتی چطور خواهد بود.

1140