لوک شاو، تنها مصدوم منچستر یونایتد برای دیدار مقابل ساندرلند

لوک شاو، تنها مصدوم منچستر یونایتد برای دیدار مقابل ساندرلند

وبسایت رسمی برنامه نود - مخیتاریان، اسمالینگ و بایی مشکلی برای دیدار با ساندرلند ندارند.

به گزارش وبسایت نود، لوک شاو تنها بازیکن منچستر یونایتد است که نمی تواند تیمش را در دیدار مقابل ساندرلند همراهی کند. مخیتارین و بایی آخرین مصدوم های یونایتد شرایط بازی را پیدا کرده اند و مشکلی برای همراهی شیاطین سرخ در باکسینگ دی ندارند. البته چیزی به پایان مصدومیت شاو نیز باقی نمانده است. مورینیو در مورد آخرین وضعیت مصدومین تیمش گفت:

شرایط ترکیب تیم خوب است. مصدومین زیادی نداریم. مصدومیت لوک شاو هم رو به اتمام است. خوشحالیم که همه ی بازیکنان را در اختیار داریم. البته فقط لوک شاو را در اختیار نداریم که مصدومیت او هم به زودی به پایان می رسد. در مرکز خط دفاع اکنون همه ی بازیکنان را در خدمت داریم.

اسمالینگ برگشته، بایی برگشته، فیل جونز شرایط خوبی دارد و روخو و بلیند هم همینطور. پست مرکز خط دفاع جایی است که باید ثبات داشته باشیم. چند هفته قبل مشکلات زیادی از نظر مصدومیت در این پست داشتیم، اما اکنون شرایط بهتر شده است. می دانیم که بایی قرار است برای جام ملت های آفریقا، تیم را ترک کند، اما برای سه بازی بعد، او را در اختیار داریم.

دوران نتیجه های بد، زمان خوبی بود چرا که بازیکنان تیم در کنار هم در شرایط سخت زندگی کردند، در کنار هم متحد ماندند و همه بدون هیچ درگیری و کشمکشی، پیوسته به دنبال هدف جمعی بودند. تیمی قوی داریم.

2021