مورینیو شایعه جدایی لوک شاو را تکذیب کرد

مورینیو شایعه جدایی لوک شاو را تکذیب کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - لوک شاو در منچستریونایتد به فوتبالش ادامه خواهد داد.

به گزارش وبسایت نود، علیرغم آن که لوک شاو مدافع جوان منچستریونایتد در این فصل فقط هفت بار در لیگ برتر برای شیاطین سرخ به میدان رفته ولی مورینیو شایعه جدایی این بازیکن را تکذیب کرده است. اگرچه شاو مدتی را به دلیل مصدومیت از میادین دور بود ولی از بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، فقط یک بار در جام حذفی برای شیاطین سرخ به میدان رفت.

مورینیو در مورد شرایط مدافع جوان تیمش چنین گفته است:

نه، نه قطعاً برنامه ای برای فروش شاو ندارم و این موضوع مطرح نیست. شاو قطعاً در تیم می ماند. او مصدومیت خیلی خیلی سختی را پشت سر گذاشت، مصدومیتی که نه فقط از لحاظ جسمانی بلکه از لحاظ روحی و روانی هم روی بازیکن تاثیر گذاشت. او در این فصل هم چند مصدومیت مختلف داشت و باید سعی کند خودش را با شرایط تیم وفق دهد. شاو به خوبی می داند که من چه نوع مدافعینی را می پسندم. مدافعینی که ثبات داشته باشند، اشتباه نداشته باشند و بتوانم به آن ها اعتماد کامل کنم، شاو برای رسیدن به این موارد باید کار کند.

وقتی شاو دوباره در زمین حاضر شد، باید سعی کند گام به گام، این موارد را به من ثابت کند، چرا که او بازیکنی جوان است و نباید این موضوع را فراموش کنیم. شاو هنوز جوان است و باید چیزهایی را فراگیرد، اما من این پسر را دوست دارم.

1878