ونگر: از افت سرعت پاریسن ژرمن در نیمه دوم بهره بردیم؛ کاوانی خوب بود

ونگر: از افت سرعت پاریسن ژرمن در نیمه دوم بهره بردیم؛ کاوانی خوب بود

وبسایت رسمی برنامه نود - طبق صحبت های ونگر، افت سرعت بازی پاریسن ژرمن در نیمه دوم باعث شد تا آرسنال بتواند با کسب تساوی 1-1 خارج از خانه پاریس را ترک کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود تیم پاریسن ژرمن برای رسیدن به گل تنها "42 (ثانیه) زمان نیاز داشت و توسط ادینسون کاوانی 1-0 پیش افتاد اما تنها 12 دقیقه مانده به پایان بازی، الکسیس سانچز توپچی های لندن را به یک امتیاز رساند. ونگر در پایان بازی به beIN Sport گفت:

با توجه به اینکه تنها پس از یک دقیقه عقب افتادیم، زمان برای انجام اصلاحات وجود داشت. از لحاظ ذهنی در جریان بازی ماندیم. در نیمه دوم آزادی عمل بیشتری داشتیم و توپ را بهتر کنترل کردیم. و سپس به گلی رسیدیم که شایستگی اش را داشتیم. از افت سرعت پی اس جی بهره بردیم. در نیمه اول غرق شده بودیم و در اکثر نبرد های خط میانی بازنده بودیم. در نیمه دوم شرایط خیلی بهتر شد.

وی در مورد نتیجه و عملکرد تیم هم گفت:

فکر می کنم در مجموع مقابل تیم خوب پاریسن ژرمن که بازی را قوی تر از ما آغاز کردند، خوب بازی کردیم. آنها با سرعت بالایی بازی کردند اما حتی در نیمه اول فکر می کنم عمدتاً به خاطر از دست دادن توپ در ضدحملات به مشکل خورده بودیم چون آنها خوب پرس می کردند. حتی در نیمه اول می توانستید ببینید که اگر می توانستیم توپ را کمی بهتر کنترل کنیم، خطرناک خواهیم بود - فرصت هایی خلق کردیم. در نیمه اول خط میانی ما خیلی با الکسیس فاصله داشت. در نیمه دوم رو به جلو تر بازی کردیم، و فرصت خوبی برای بازگشت به جریان بازی داشتیم و این کار را انجام دادیم. در نهایت ما تیم با تجربه ای در لیگ قهرمانان هستیم و یک امتیاز کسب کردیم.

ونگر در مورد عملکرد کاوانی هم گفت:

اگر صادق باشم باید بگویم که به نظر من کاوانی امشب خوب بود. فکر می کنم او در زمینه پرس کردن بسیار مؤثر عمل کرد.

و در نهایت ونگر راجع به کارت قرمز های آخر بازی هم افزود:

توپ در سمت دیگری بود، ندیدم که چه اتفاقی رخ داد. فکر می کنم کارت زرد اول به ژیرو بسیار سخت گیرانه بود، چون خطایی صورت نگرفت. در مورد کارت زرد دوم هم او به من گفت که هیچ کاری انجام نداده است و از آنجایی که اولیویه انسان صادقی است، او را باور می کنم. و وراتی هم به من گفت که کاری انجام نداده است، بنابراین گفتم خب، با هم بروید و داور را ببینید و بگویید که کاری انجام نداده اید'.

آرسنال در دیدار بعدی خود مقابل بازل در لیگ قهرمانان اروپا، اولیویه ژیرو را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

1771