اتفاقات عجیب پس از پایان بادران و مس

اتفاقات عجیب پس از پایان بادران و مس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس ترین بازی های هفته اخیر لیگ دسته اول بین تیم های بادران تهران و مس کرمان برگزار شد، دیداری که در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

پس از پایان بازی و در حالیکه زمانی نزدیک به 10 دقیقه از حضور تیم ها در رختکن می گذشت، رحیمی مقدم با استناد به صحبت های یکی از داوران متوجه حرف های مجید ایوبی، مدافع تیم بادران شد و سریع وی را فراخواند و او را با کارت قرمز خود جریمه کرد.

این حرکت عجیب داور، باعث عصبانیت کادرفنی بادرانی ها و هواداران این تیم شد و آنها با رحیمی مقدم درگیر شدند، اما در این میان، گزارشگر برنامه لیگ یک که به همراه فیلمبردار خود مشغول تهیه گزارش از این صحنه ها بود با برخورد کادرفنی بادرانی ها مواجه شد و یکی از بازیکنان این تیم به همراه کادرفنی با گزارشگر صدا و سیما درگیر شدند، درگیری که شدید بود و در نهایت با مداخله نیروی انتظامی پایان یافت.

در حین بازی نیز منصور ابراهیم زاده، سرمربی مسی ها بارها به حضور هواداران بادران پشت دروازه تیم مس معترض شد، ابراهیم زاده معتقد بود هواداران تیم میزبان جو خوبی را برای او و تیمش ایجاد نکرده اند.

شیرازی، رئیس هیات فوتبال تهران نیز در ورزشگاه حاضربود و اتفاقات عنوان شده پیش چشمان وی رخ داد، شیرازی در این باره گفت به زودی تمام شرایط را بررسی خواهند کرد و تمام تخلفات مربوط به این بازی را مورد پیگیری قرار می دهند.