شمسایی:نتیجه گیری تیم ملی نتیجه گرفتن همه فوتسال است

شمسایی:نتیجه گیری تیم ملی نتیجه گرفتن همه فوتسال است

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال گفت:نتیجه گرفتن تیم ملی نتیجه گرفتن همه فوتسال است.

به گزارش کاپ،وحید شمسایی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال اظهار داشت:شرمنده ام که دیر رسیدم چون ترافیک بود. باعث افتخار است که در این میدان هستم چون رگ و ریشه من از فوتسال است. در تمرین بودم می دانستم دیر می آیم ولی آمدم تا بچه ها را ببینم.

وی ادامه داد:فوتسالی ها نشان دادند که همه می خواهند دور هم باشند برای موفقیت. آنهایی که در زمین هستند تلاش می کنند و ما که بیرون هستیم دعا گو هستیم و کار دیگری از دست ما بر نمی آید. نتیجه گرفتن تیم ملی نتیجه گرفتن همه فوتسال است.

مربی تیم تاسیسات درباره اینکه بین فوتبال و فوتسال فرق گذاشته می شود و حتی لباس ها با هم فرق دارد گفت: امیدوارم بدرقه بعدی همانطوری که شما می خواهید باشد. من دیر رسیدم و نمی دانم که چه اتفاقی در مراسم بدرقه افتاده آمدم که این بچه ها خیلی های آنها شاگردان من بودند را ببینم.

شمسایی افزود:ورزش هایی که المپیکی نیست، جام جهانی اش دنیایی از افتخار است. آقای افتخاری حرف قشنگی زد و گفت اگر این تیم به چهار تیم نرسد دیگر هیچ تیمی به چهار تا نمی رسد. امیدوارم این تیم به جمع چهار تیم برسد. البته جام جهانی بسیار بزرگ است. مثلا ما در المپیک هم دیدیم خیلی از بزرگان رشته های مختلف تحت فشار باختند.