شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت/ برخی فقط بلدند ضرر بزنند

شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت/ برخی فقط بلدند ضرر بزنند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید اطلاعات برخی هنوز در حد قرون وسطی است و به روزرسانی نشده است.

به گزارش فوتبالی، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگویی در خصوص انتخاب سالار آقاپور به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال از دید رسانه فوتسال پلنت گفت: سالار مزد زحمات این چند ساله را کشید و در جام ملت‌های ۲۰۲۱، از ارکان اصلی تیم ملی برای صعود به فینال بود و حتی در همین مسابقات اخیر هم دقایقی را با مصدومیت بازی کرد.

او درباره قرعه‌کشی جام جهانی و اظهار نظر برخی فوتسالی‌ها درباره قرعه آسان ایران گفت: اصلا چنین چیزی نیست و قرعه آسانی نصیب ما نشده است. ما کار سختی داریم زیرا هر سه تیم از تیم‌های خوب قاره‌شان هستند. متاسفانه در مصاحبه‌های اخیر دوستان، حرف‌هایی زده شده که نشان می‌دهد اطلاعاتشان در خصوص فوتسال به روزرسانی نشده و در حد همان قرون وسطی مانده است. الآن دیگر کار راحت در فوتسال نداریم و همین جام ملت‌های اخیر، مثال واضح این اتفاق بود؛ جایی که بزرگانی چون ژاپن در مرحله گروهی حذف شدند و تیم‌های نوظهوری مثل افغانستان و تاجیکستان درخشیدند.

سرمربی تیم ملی درباره این که آیا از عملکرد فدراسیون فوتبال در مسیر جام جهانی راضی است یا خیر؟ پاسخ داد: ما تا یک هفته بعد از جام ملت‌هاف درگیر مراسم و جشن‌ها بودیم. بعد از آن جلسه‌ای با آقای اصولی گذاشتم و برنامه‌های خودم را دادم. به دلیل حضور تاج در تایلند و همچنین شهادت رییس جمهور، وقفه‌ای در برنامه‌ها افتاد و قرار است آقای اصولی فردا (چهارشنبه) به ایران برگردد تا صحبت و برنامه‌ریزی کنیم. اعتقاد من این است که هر روزی که به جام جهانی نزدیک می‌شویم، روزهایمان را از دست می‌دهیم. نهایت تلاشی که می‌توانیم انجام دهیم این است که از روی اعتبارمان با کشورهای مختلف درباره بازی‌های دوستانه صحبت و آنها را راضی کنیم. بقیه کار بر گردن فدراسیون فوتبال است.

وی ادامه داد: در همین مسیر هم خیلی‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند. متاسفانه در این کشور افرادی وجود دارند که فقط ملیت‌شان ایرانی است و کاری جز ضرر رساندن بلد نیستند که انجام دهند. ما تلاش می‌کنیم با ۲ یا ۳ کشور رنکینگ بالا بازی‌های دوستانه داشته باشیم و هر موقع این دیدارها قطعی شد، نام کشورها را رسانه‌ای خواهیم کرد.

۹۰۹۸