پیش بازی نروژ-آلمان؛ شروع مسیر دفاع از عنوان قهرمانی

پیش بازی نروژ-آلمان؛ شروع مسیر دفاع از عنوان قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 در اروپا با 3 بازی از گروه C بازی‌ها پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین بازی، نروژ، تیم پنجاهم رتبه‌بندی فیفا به مصاف آلمان، قهرمان جهان خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی و از ساعت 23:15 شنبه و در ورزشگاه اولوال اسلو برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده ویلیام کالم از اسکاتلند قرارگرفته است.

نروژی‌ها که نتوانستد به بازی‌های یورو 2016 راه پیدا کنند، در این مدت بازی‌های دوستانه متعددی را پشت سر گذاشته‌اند. سرمربی این تیم، پیر ماتیاس هوگمو و شاگردانش در 6 دیدار دوستانه اخیر، 2 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست کسب کرده‌اند و در آخرین دیدار، با یک گل مغلوب بلاروس شده‌اند.

از سوی دیگر، قهرمان جهان که در نیمه نهایی یورو مغلوب فرانسه شده است، می‌خواهد ضمن شروعی خوب دربازی‌های مقدماتی، خاطرات تلخ یورو را به فراموشی بسپارد. این بازی اولین دیدار رسمی آلمانی‌ها پس از خداحافظی کاپیتان تیم، باستین شواین اشتایگر از بازی‌های ملی محسوب می‌شود. مانوئل نوئر سنگربان ژرمن‌ها به‌عنوان کاپیتان جدید تیم انتخاب‌شده است.

گفتنی است تنها یک تیم جواز صعود مستقیم به جام جهانی را از این گروه کسب خواهد کرد و تیم دوم به بازی‌های پلی‌آف می‌رود.

ترکیب احتمالی دوتیم

نروژ: نیلند، هولند، سونسن، لینس، آلسمی؛ هنریکسن، شیبرید، یوهانسن؛ بیرشا، کینگ، دیامانده

آلمان: نوئر، کیمیچ، بواتنگ، هودس، هکتور، جان، سانه، اوزیل، کروس، درکسلر، مولر

 پیش‌بینی نتیجه بازی

نروژ: 0 آلمان:2

کد 1405