مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ جشنواره گل آلمان در شب پیروزی دشوار انگلیس

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ جشنواره گل آلمان در شب پیروزی دشوار انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های آلمان و انگلیس با شکست حریفان خود به صعود به جام جهانی روسیه نزدیک تر شدند. 

به گزارش وبسایت نود، دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دوشنبه شب در قاره اروپا پیگیری شد. در گروه سوم تیم آلمان در خانه با ۶ گل مقابل نروژ پیروز شد تا به صعود نزدیک تر شود. اوزیل، دراکسلر، ورنر (دقایق ۲۱ و ۴۰)، گورزتکا و گومز برای تیم یواخیم لوو در این بازی گلزنی کردند. در دیگر بازی ها تیم ایرلندشمالی با ۲ گل مقابل چمهوری چک پیروز شد و آذربایجان با نتیجه ۵-۱ مقابل سن مارینو به پیروزی رسید. آلمان با ۲۴ امتیاز صدرنشین است و ایرلند با ۱۹ امتیاز در رده بعدی قرار گرفته است. 

در گروه پنجم تیم ارمنستان با نتیجه ۱-۴ مغلوب دانمارک شد و مونته نگرو با یک گل از سد رومانی گذشت. تیم لهستان هم با ۳ گل مقابل قزاقستان به پیروزی رسید. میلیک، گلیک و لواندوفسکی برای لهستان در این بازی گلزنی کردند. در این گروه لهستان با ۱۹ امتیاز صدرنشین است و مونته نگرو و دانمارک با ۱۶ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند. 

در گروه ششم هم تیم انگلیس با نتیجه ۲-۱ مقابل اسلواکی پیروز شد. دایر و رشفورد برای انگلیس در این بازی گلزنی کردند. تیم اسکاتلند با دو گل مقابل مالت پیروز شد و اسلوونی با ۴ گل مقابل لیتوانی به پیروزی رسید. انگلیس با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و اسلواکی با ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و تیم های اسلوونی و اسکاتلند هم با ۱۴ امتیاز در رده های بعدی هستند.

ویدیو: خلاصه بازی انگلیس - اسلواکی 

۲۰۳۱