کونته: باید یاد بگیریم که چگونه کار را تمام کنیم

کونته: باید یاد بگیریم که چگونه کار را تمام کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال چلسی در دور دوم جام اتحادیه انگلیس با نتیجه 3 بر 2 مقابل بریستول راورز را شکست داد.

به گزارش وب سایت نود، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی درباره این بازی سخت و دشوار تیمش می گوید باید یاد بگیریم که چگونه کار را تمام کنیم.

دو گل میچی باتشوایی و یک گل از ویکتور موسس باعث پیروزی تیم چلسی شد تا این تیم با کسب پیروزی 3 بر 2، راهی مرحله بعدی رقابتها شود. این سومین پیروزی شاگردان آنتونیو کونته بود؛ چلسی در لیگ برتر انگلیس هم دو بازی خود را با نتایج مشابه 2 بر یک پیروز شده بود. در هر دو مسابقه چلسی به لطف گل های دقایق پایانی دیگو کاستا به پیروزی دست یافت. کونته سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا از شاگردانش می خواهد تا در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشند تا بتوانند به موفقیت های بیشتری دست یابند. او درباره این بازی به شبکه رادیویی بی بی سی اسپورت گفت

اینگونه بازیها بسیار سخت و دشوار است. زمانی که بر بازی مسلط هستی باید کار را تمام کنی. البته ما در این بازی چنین عملکردی نداشتیم. برای ما بسیار سخت است که بازی بسیار خوبی ارائه کنیم، موقعیت های گلزنی زیادی خلق کنیم و اما به سادگی یک گل ساده از ضربه آزاد و یک گل هم از روی نقطه پنالتی دریافت می کنیم. باید از این جنبه از بازی خود را اصلاح کنیم و تا آخر روی بازی تمرکز داشته باشیم. ما بازی را خوب شروع کردیم. چند موقعیت گل هم داشتیم. بازیکنان ما باید همیشه درک کنند که روی چه مسئله ای باید تمرکز داشته باشند. زمانی که می توانی کار را تمام کنی، باید همانجا کار را تمام کنی نه اینکه بازی را تا این اندازه برای خود سخت و دشوار کنی.

کونته در پایان در مورد اظهار نظر سم آلاردایس برای دعوت مجدد از جان تری هم گفت

خودم قبلاً سرمربی تیم ملی بوده ام و در چنین مواقعی تنها می توانم بگویم که این مسئله تنها به خود جان تری و سم آلاردایس مربوط می شود.

جان تری در دیدار برابر بریستول در 13 دقیقه پایانی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد.

2081