جام اتحادیه انگلیس؛ صعود آرسنال و دو تیم شهر منچستر

جام اتحادیه انگلیس؛ صعود آرسنال و دو تیم شهر منچستر

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال با شکست دادن رقبای خود به دور پنجم جام اتحادیه راه یافتند.

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه شب دور چهارم جام اتحادیه انگلیس (لیگ کاپ) آغاز شد که در شب اول این دور، شش مسابقه برگزار شد، در مهمترین بازی ها منچستریونایتد، آرسنال و منچسترسیتی سه شنبه شب مقابل رقبای خود به میدان رفتند.

منچستریونایتد در ولز موفق شد با دو گل زیبای جسی لینگارد که در دقایق 21 و 59 به ثمر رسید، 2-0 سوانزی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد. در دیگر دیدار مهم آرسنال که تا دقیقه 89 در خانه با یک گل از نورویچ عقب بود، ابتدا توسط ادوارد انکتیا به گل تساوی رسید و سپس در وقت های اضافه همین بازیکن در دقیقه 96 گل پیروزی بخش آرسنال را زد تا تیم ونگر راهی دور بعد شود.

در دیگر بازی ها، بورنموث 3-1 از سد میدلزبورو گذشت. بریستول سیتی 4-1 مقابل کریستال پالاس پیروز شد. لسترسیتی 3-1 لیدز را شکست داد.

منچسترسیتی هم در خانه خود پذیرای وولورهمپتون بود که این مسابقه در وقت های معمول و اضافه با تساوی 0-0 پایان یافت، در ضربات پنالتی سیتی موفق شد با درخشش براوو، 4-1 پیروز شود و به دور بعد برود. در ضربات پنالتی دی بروین، توره، سانه و آگوئرو برای منچسترسیتی گلزنی کردند تا تیم پپ راهی دور پنجم شود.

1878