چلسی اول فینالیست جام اتحادیه انگلیس

چلسی اول فینالیست جام اتحادیه انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد با پیروزی 0-1 در زمین تاتنهام و در مجموع 3-0 در دو بازی رفت و برگشت، به فینال مسابقات جام اتحادیه انگلیس راه یافت. 

به گزارش فوتبالی، از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، چهارشنبه شب دو تیم تاتنهام و چلسی از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که دیدار رفت دو تیم در استمفورد بریج، با پیروزی دو بر صفر آبی‌های لندن به پایان رسید تا توخل و شاگردانش از شانس بیشتری برای حضور در فینال برخوردار باشند. 

در نیمه اول چلسی کاملا مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و البته خیلی زود توانست توسط آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی به گل برسد تا کار کونته و شاگردانش برای صعود به فینال بسیار سخت شود. پس از این گل چلسی سعی در ادامه بازی داشت، تاتنهام حملات بی جانی را طراحی می‌کرد و نیمه اول با پیروزی 0-1 چلسی به پایان رسید. 

در نیمه دوم تاتنهام از نظر مالکیت توپ خیلی بهتر شد و در 20 دقیقه ابتدایی توانست خطرناک ظاهر شود. هری کین در دقیقه 64 گلزنی کرد، اما گلش توسط VAR رد شد و در نهایت آن‌ها نتوانستند راه نفوذ به دروازه کپا را پیدا کنند و این بازی با پیروزی 0-1 چلسی به پایان رسید. 

4416