یوونتوس 2-2 اسپانیول؛ گل دقیقه 90 دیبالا مانع شکست یووه شد

یوونتوس 2-2 اسپانیول؛ گل دقیقه 90 دیبالا مانع شکست یووه شد

به گزارش ورزش 11، تیم های یوونتوس و اسپانیول امشب ساعت ۲۲:۳۰ در دیداری دوستانه در استادیوم آلبرتو برالیا به مصاف هم رفتند که دو تیم به نتیجه تساوی ۲-۲ دست یافتند.

 

یوونتوس با شروع بازی، توپ و میدان  را در اختیار گرفت. در دقیقه ۸ روبرتو پریرا شوتی روانه دروازه اسپانیول کرد که با مهار روبرتو همراه شد. دقایقی بعد فرصت هایی توسط آساموا و پیانیچ به وجود آمد که حاصلی برای بانوی پیر در بر نداشت. در دقیقه ۳۶ اسپانیول در اولین حمله خود به گل رسید. لئو باپتیستائو با شوتی زیبا دروازه بوفون را فرو ریخت و تیمش را پیش انداخت. نیمه اول با برتری اسپانیول پایان یافت و یوونتوس در نیمه دوم چند تعویض انجام داد و بازیکنانی چون بونوچی، ساندرو، لیخشتاینر و دیبالا به میدان آمدند. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم، مانژوکیچ فرصت مهمی برای گلزنی داشت اما با بدشانسی ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۵۵ یوونتوس به گل تساوی رسید، پاس خوب الکس ساندرو به ماریو مانژوکیچ رسید و این مهاجم کروات با ضربه ای دقیق دروازه اسپانیول را باز کرد. پس از این گل، بازیکنانی چون نتو، روگانی و پیاتسا برای یوونتوس وارد میدان شدند. یوونتوس همچنان درپی زدن گل برتری است اما راه به جایی نبرده است. در دقیقه ۷۱ دیوپ از اسپانیول شانس خود را با زدن شوتی امتحان کرد اما دروازه نتو بسته ماند. در دقیقه ۷۷ سانچز، هافبک اسپانیول با دریافت کارت زرد دوم از مسابقه اخراج شد. اسپانیول در دقایق پایانی بازی با یک یار کمتر به مسابقه ادامه خواهد داد. در دقیقه ۸۰ هرنانس که به جای آساموا به میدان آمده بود ضربه ای به سمت دروازه حریف زد و روبرتو را وادار به واکنش کرد. گل دوم  اسپانیول به ثمر رسید! مهار خوب نتو درهنگام ضربه خورادو کافی نبود و مورنو در دقیقه ۸۵ دروازه یوونتوس را باز کرد. این پایان کار نبود! در دقیقه ۹۰ مسابقه پائولو دیبالا با ضربه ای تماشایی موفق توپ را به گوشه دروازه اسپانیول فرستاد و به کمک او یوونتوس از شکست در این دیدار دوستانه گریخت.

 

ترکیب دو تیم:

یوونتوس: بوفون، بارتزالی، بن عطیه، کیه لینی، لمینا، دنی آلوز، آساموا، پیانیچ، پریرا، مانژوکیچ و هیگوایناسپانیول:  روبرتو، خاوی لوپز، آلوارو، اسکار دوارته، رودریگو دوارته، دیوپ، هرنان پرز، ویکتور، پیاتی، ریس و باپتیستائو