بارسلونا و یوونتوس چه آماری مقابل هم دارند؟

بارسلونا و یوونتوس چه آماری مقابل هم دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه دیدار های دوستانه پیش فصل، بارسلونا و یوونتوس از ساعت 5 بامداد فردا (چهارشنبه پنجم مرداد ماه)، به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی دوستانه چه اتفاقاتی می افتد و در نهایت چه نتیجه ای رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در بازی دوستانه قبلی خود موفق شد رئال مادرید را در لاس وگاس با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و بدین ترتیب شاگردان ژاوی اکنون در ادامه مسیر آماده سازی خود برای فصل جدید، به مصاف یوونتوس می روند. یوونتوس هم اردوی پیش فصل خود را مثل بارسلونا و رئال مادرید و برخی دیگر از تیم های بزرگ اروپایی در ایالات متحده‌ی آمریکا برگزار می کند.

بارسلونا و یوونتوس سابقه نسبتا زیادی از بازی مقابل هم دارند. البته باید منظور از سابقه زیاد را در این جا به طور شفاف بیان کرد چرا که بارسلونا به طور مثال در برابر تیم های اسپانیایی خیلی بیشتر به میدان رفته است. منظور از سابقه زیاد در این جا این است که با توجه به اینکه یووه یک تیم ایتالیایی است اما با بارسا بازی های زیادی داشته است.

در بازی های قبلی بارسلونا و یوونتوس، بارسلونا 6 بار توانسته است یوونتوس را شکست دهد. آن ها 4 بار با هم مساوی کرده اند. یوونتوس هم 6 بار بارسلونا را شکست داده است. این دو تیم در مجموع 16 بار به مصاف هم رفته اند.

1470