باخت سنگین یوونتوس مقابل شاگردان کلوزه

باخت سنگین یوونتوس مقابل شاگردان کلوزه

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی دوستانه، یوونتوس با هدایت تیاگو موتا به مصاف تیم نورنبرگ آلمان رفت که هدایت این تیم بر عهده میروسلاو کلوزه است.

به گزارش فوتبالی ، یوونتوس به نوعی اولین بازی خود را با مربیگری تیاگو موتا انجام داد اما در این بازی به هیچ عنوان نتیجه خوبی به دست نیاورد و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و یک باخت سنگین را متحمل شد. تیاگو موتا اگر می خواهد که بیانکونری ها با هدایت او موفق شوند، باید ضعف های تیمش را در چنین شکست هایی شناسایی کند و در بازی های رسمی تیمش اشتباهات کمتری داشته باشد.

در این بازی گل های نورنبرگ در دقایق 19، 87 و 89 زده شدند. با توجه به این که نورنبرگ دو گل خود را در دقایق پایانی بازی وارد دروازه بیانکونری ها کرده است، همین قضیه نشان می دهد که یوونتوس با هدایت تیاگو موتا در دقایق آخر بازی مشکل داشته است.

نورنبرگ تیمی است که در بوندسلیگای دو حضور دارد و با هدایت میروسلاو کلوزه به دنبال این است که به رقابت های بوندسلیگا صعود کند و در سطح اول فوتبال آلمان حضور داشته باشد.

در نیمه دوم این بازی، تیاگو موتا دوشان ولاهوویچ و فاجولی را وارد میدان کرد. ولاهوویچ در این بازی یک بار تیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد و یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

تماشای گل اول نورنبرگ

1470