هیگواین زیر بمباران انتقاد ها؛ نفرین یک کشیش بدرقه راه ال پیپیتا

هیگواین زیر بمباران انتقاد ها؛ نفرین یک کشیش بدرقه راه ال پیپیتا

وبسایت رسمی برنامه نود - با لحظه به لحظه نزدیک شدن انتقال گونزالو هیگواین به یوونتوس، مهاجم آرژانتینی از هیچگونه انتقادی در امان نیست.

به گزارش وبسایت نود، انتقال گونزالو هیگواین از ناپولی به یوونتوس هر لحظه بیش از قبل رنگ واقعیت به خود می گیرد و پس از انتقادات تند مارادونا از او و اعتراض های شدید هواداران ناپولی و یهودای خائن خطاب کردن او و آتش زدن لباسش، این بار این بازیکن مورد لعن و عتاب یک کشیش از شهر آجرولا قرار گرفته است.

این کشیش عصبانی که دون جوزپه میلو نام دارد و صحبت هایش در یک مراسم عروسی توسط دوربین ها شکار شده است می گوید: «ناپلی ها به خاطر فروش هیگواین به یوونتوس آزرده شده اند و من شما را با نه گفتن به چنین پول هایی به چالش می کشم. اجازه بدید شما را روشن کنم؛ علاقه به این جابجایی به خاطر خوشگذارنی عیاشی نیست؟ آن انسان بی نوا فکر می کند که موقعیتی بی نظیر به دست آورده و به آن چنگ می زند، این ذهنیت انسان است، هرچند که خداوند اینگونه فکر نمی کند.»

انتقال گونزالو هیگواین، ملقب به ال پیپیتا از ناپولی به یوونتوس حدود 96 میلیون یورو برای بانوی پیر هزینه در بر خواهد داشت و هیگواین را تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ سری آ خواهد کرد.

1721