سرمربی بلژیک شایعات حضور روی نیمکت میلان را تکذیب کرد

سرمربی بلژیک شایعات حضور روی نیمکت میلان را تکذیب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی بلژیک شایعات حضور روی نیمکت تیم میلان را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت دومنیکو تدسکو ایتالیایی که تابعیت آلمان دارد، مربی جوان تیم ملی بلژیک است که پیش از حضور روی نیمکت شیاطین سرخ از ابتدای دسامبر ۲۰۲۱ تا اوایل سپتامبر ۲۰۲۲ هدایت لایپزیگ آلمان را برعهده داشت. او در طی این مدت این باشگاه را در لیگ قهرمانان اروپا، حضور در نیمه‌نهایی لیگ اروپا و همچنین قهرمانی در جام حذفی هدایت کرد. این مربی ۳۹ ساله سابقه سرمربیگری شالکه ۰۴ و اسپارتاک مسکو را هم در کارنامه دارد در چند روز گذشته به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری میلان در فصل آینده مطرح شده بود.

پس از این شایعات‌ دومینیکو تدسکو سرمربی بلژیک به اخبار مربوط به علاقه مندی میلان واکنش نشان داد و گفت: "من چندی پیش قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال بلژیک تمدید کردم و یک پیام واضح به همه افراد علاقه مند فرستادم که شامل باشگاه ها، بازیکنان و فدراسیون های گوناگون بود. پیام من این است که من اینجا احساس خوبی دارم و بنابراین تمام اخباری که در خارج از کشور بلژیک در مورد حضور‌ من در تیم های دیگر مطرح می شود فقط شایعه است و من در بلژیک خواهم ماند."

به نظر می رسد در روزهای آتی خبر های مشخص تر و دقیق تری از گزینه های نهایی باشگاه میلان برای مربی فصل آینده این تیم منتشر خواهد شد.

۱۰۰۹