توقف ویولا مقابل مدافع عنوان قهرمانی

توقف ویولا مقابل مدافع عنوان قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - فیورنتینا با حساب دو بر دو از مقابل ناپولی متوقف شد تا شانس اندکی برای کسب سهمیه اروپایی فصل آینده شانس داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا، تیم های فیورنتینا و ناپولی از ساعت 22:15 به وقت تهران در استادیوم آرتمیو فرانکی به مصاف هم رفتند. پیش از شروع این بازی، ناپولی با 51 امتیاز در رده نهم و فیورنتینا با 56 امتیاز در رده هشتم قرار داشتند و هر دو تیم برای کسب سهمیه اروپایی می جنگیدند. 

در نیمه اول، فیورنتینا تیم برتر میدان بود، اما در ابتدا این ناپولی بود که توسط امیر رحمانی به گل اول رسید. بعد از این گل، فشار میزبان روی دروازه پارتنوپی افزایش یافت و در دقیقه 40 کریستیانو بیراقی و در دقیقه 42 امبالا انزولا 2 گل برای میزبان به ثمر رساندند تا فیورنتینا با برد دو بر یک به رختکن برود.

در نیمه دوم شاهد بازی سردی بودیم. فیورنتینا قصد در اداره بازی داشت، ولی در دقیقه 57، کویچا کوارتسخلیا موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. 

با این تساوی، ویولا 54 امتیازی شد و حالا 5 امتیاز با رده هفتم و کسب سهمیه لیگ کنفرانس و 6 امتیاز با آ اس رم رده ششمی برای کسب سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد. 

4416