مدافع سابق بیانکونری تا پایان فصل جایگزین ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس شد

مدافع سابق بیانکونری تا پایان فصل جایگزین ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم زیر ۱۹ سال یوونتوس به عنوان سرمربی موقت تیم بزرگسالان باشگاه ایتالیایی انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، پس از برکناری ماسیمیلیانو آلگری از هدایت باشگاه یوونتوس پائولو مونترو بازیکن سابق باشگاه در دهه ۹۰ میلادی و سرمربی تیم زیر ۱۹ سال باشگاه بیانکونری به عنوان سرمربی موقت تیم جای آلگری را گرفت. به نقل از نشریه توتو اسپورت پائولو مونترو سرمربی تیم پریماورا یا همان تیم زیر ۱۹ سال باشگاه پرافتخار فوتبال ایتالیا به‌ صورت موقت و تا پایان فصل و انتخاب سرمربی جدید بانوی پیر فوتبال ایتالیا هدایت تیم بزرگسالان را برعهده گرفت.

در حال حاضر مدیران تیم یوونتوس در تلاش هستند تا از بین تمامی گزینه های موجود تیاگو موتا، سرمربی موفق و جوان باشگاه بولونیا را به خدمت بگیرند که البته در این راه رقیبی به نام میلان را هم در کنار خود خواهند داشت. در روزهای گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه یوونتوس و تیاگو موتا برای یک قرارداد دو ساله برای فصل آینده به توافق رسیدند و فقط اعلام رسمی باقی مانده اما در این راه میلان هم در تلاش است تا نظر این مربی جوان را برای حضور در سن سیرو تغییر دهد.

به نقل از فابریزیو رومانو فابریتزیو باشگاه یوونتوس در بیانیه اخراج آلگری تصریح می مرده که مکس به دلیل رفتارهای عجیب که در طول فصل و به خصوص پس از فینال کوپا ایتالیا انجام داده بود که با ارزش های تیم سازگار نبوده اخراج شده است.

۱۰۰۹