نقشه پرسپولیسی‌های سابق برای برد استقلال در تبریز

نقشه پرسپولیسی‌های سابق برای برد استقلال در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی – آیا پرسپولیسی‌های حاضر در تراکتور، می‌توانند استقلال را در تبریز متوقف کنند؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که طرفداران پرسپولیس امیدوارند پاسخش مثبت باشد. دیدار فردای تراکتور و استقلال، اهمیت زیادی برای دو مدعی قهرمانی دارد و اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست دهد، پرسپولیس با برتری مقابل سپاهان می‌تواند به صدر جدول برسد.

یکی از نکات ویژه بازی تراکتور و استقلال، حضور چهره‌هایی با سابقه بازی و مربیگری برای پرسپولیس در ترکیب تراکتور است که باعث می‌شود انگیزه آنها برای بازی با شاگردان نکونام، بیشتر از قبل شود.

با اینکه حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی امروز خود مدعی شد به این موضوع فکر نمی‌کند و برای موفقیت تراکتور خواهند جنگید ولی در هر حال این موضوعی است که مورد توجه هواداران سرخابی قرار خواهد داشت.

شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری، مهدی عبدی و محمد نادری، پنج بازیکن سابق پرسپولیسی ترکیب تراکتور هستند که برخی از آن‌ها در زمان حضور در جمع قرمزهای پایتخت از بازیکنان محبوب این تیم نزد هواداران محسوب می‌شدند. البته که نادری، بعد از حضور در پرسپولیس، راهی استقلال شد.

حمید مطهری و محمد عسگری به عنوان دو مربی سابق پرسپولیس روی نیمکت تراکتور حضور دارند و محمد نصرتی به عنوان یکی دیگر از اعضای کادر فنی تراکتور، سابقه بازی برای قرمزهای پایتخت را در کارنامه دارد و حتی حسن تشکری‌کیا که سابقه دستیاری بدنساز خارجی پرسپولیس در زمان یحیی گل‌محمدی در این تیم را هم داشته، به کادر فنی قرمزهای تبریزی اضافه شده است.

1997