انگیزه آل کثیر برای گل زدن به سپاهان؛ من خوب بودم!

انگیزه آل کثیر برای گل زدن به سپاهان؛ من خوب بودم!

پایگاه خبری فوتبالی- عیسی آل کثیر که در نیم‌فصل از سپاهان به پرسپولیس برگشت انگیزه ویژه‌ای برای بازی فردا دارد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر از امروز با بازی شمس آذر و پیکان آغاز می‌شود اما مهم‌ترین مسابقات این هفته و شاید مهم‌ترین مسابقاتِ باقی مانده تا پایان فصل فردا در دو شهر تهران و تبریز برگزار خواهد شد.

فردا از ساعت 17 تراکتور در تبریز میزبان استقلال است و از ساعت 19:30 دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی با هم روبرو می‌شوند. این 4 تیم همان تیم‌های رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی هستند.

بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه پر از سوژه و حاشیه بوده است. اما یکی از سوژه‌های مهم و جذاب این بازی مربوط به عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس است که در نیم‌فصل اول بازیکنِ سپاهان بود.

آل کثیر که پیش از شروع لیگ بیست و سوم در یک انتقال جنجالی به سپاهان پیوسته بود 4 بازی اول این تیم را به دلیل مشکلاتی که در ماجرای سقف بودجه و ثبت قرارداد او پیش آمد از دست داد. 

اما در هفته پنجم مقابل صنعت نفت آبادان و در اولین بازی که در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت موفق شد دو گل بزند. او در دو بازی بعدی سپاهان هم در ترکیب اصلی بود اما موفق به گلزنی نشد.

عیسی در بازی برگشت سپاهان و آلمالیق در ورزشگاه آزادی که با نتیجه عجیب 9 بر صفر تمام شد دو گل زد و یک پاس گل داد. اما بعد از آن دیگر نتوانست برای سپاهان گلی بزند یا پاس گلی بدهد و کم‌کم از ترکیب اصلی سپاهان خارج شد.

نکته جالب این بود که در بازی رفت دو تیم سپاهان و پرسپولیس که روز 21 آبان سال گذشته و در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر برگزار شد و سپاهان با سوپرگل رضا اسدی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید عیسی حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد! البته عجیب‌تر این بود که سپاهان در آن بازی فقط یک تعویض انجام داد.

در نهایت هم عیسی با نارضایتی از وضعیتی که در اصفهان برایش پیش آمد این تیم را ترک کرد. او البته اعتقاد داشت در سپاهان به اندازه کافی به او وقت و فرصت داده نشد.

حالا و در بازی برگشت سپاهان اردوی سپاهان را ترک کرده به پرسپولیس پیوسته است. او در نقل و انتقالات زمستانی از سپاهان به پرسپولیس آمد و در 8 بازی لیگ برتر 4 گل و در دو بازی جام حذفی 3 گل برای این تیم زد!

عیسی در بازی رفت بازی نکرد اما در بازی فردا به احتمال بسیار زیاد در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی خواهد کرد. او به وضوح در سپاهان خوشحال نبود اما در پرسپولیس حال بهتری دارد و دوباره به روزهای خوبش برگشته است.

بدون هیچ تردیدی عیسی امید اول کادر فنی و هواداران پرسپولیس برای باز شدن دروازه سپاهان است. کاری که او قبلا هم انجام داده است و البته این بار انگیزه بیشتری هم برای گل زدن به سپاهان دارد. او می‌خواهد به سپاهانی‌ها ثابت کند که آنها مهاجم خوبی را در نیم‌فصل از دست داده‌اند.

1359