روزی که مسی آخرین گل خود را در بارسلونا به ثمر رساند

روزی که مسی آخرین گل خود را در بارسلونا به ثمر رساند

پایگاه خبری فوتبالی - سه سال پیش در چنین روزی لیونل مسی آخرین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند و این در حالی بود که هواداران بارسلونا بدون تردید دوست نداشتند که مسی از تیمشان برود.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا در فصل 2020/21، بارسلونا و سلتاویگو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سلتاویگو موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. تک گل بارسلونا را در این بازی لیونل مسی به ثمر رساند. مسی در دقیقه 28 بود که موفق شد دروازه سلتاویگو را باز کند. آن گل آخرین گل لیونل مسی در بارسلونا بود و پس از آن مسی در تابستان از بارسلونا رفت و راهی پاری سن ژرمن شد.

لیونل مسی تقریبا از ابتدای دوران حرفه ای خود تا سال 2021 در بارسلونا حضور داشت و موفق شد در جمع آبی و اناری ها در 778 بازی، 672 گل به ثمر برساند و عملکرد درخشانی داشته باشد. لیونل مسی در بارسلونا به همه چیز رسید و افتخارات مختلف را چندین بار به دست آورد.

مسی حالا در اینتر میامی حضور دارد و به نظر می رسد که تا زمان بازنشستگی خود در فوتبال آمریکا به کارش ادامه بدهد. مسی در سال 2023 بود که از پی اس جی جدا شد و به حضورش در فوتبال اروپا پایان داد.

1471