ابهام در ماندن ژاوی؛ لاپورتا به دو دلیل از دست ژاوی عصبانی است

ابهام در ماندن ژاوی؛ لاپورتا به دو دلیل از دست ژاوی عصبانی است

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز قرار بود که فصل آینده را هم سرمربی بارسلونا باشد اما به نظر می رسد که خوان لاپورتا به دلایلی از دست ژاوی هرناندز عصبانی است و در حال حاضر انتقاداتی به عملکرد ژاوی هرناندز دارد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا شب گذشته موفق شد با نتیجه دو بر صفر و گل های فرمین لوپز آلمریا را شکست بدهد. بارسا این فصل را بدون جام تمام کرده است و هدفش این است که جایگاه خود در رده دوم جدول لالیگا را حفظ کند.

به نقل از روزنامه آ اس، خوان لاپورتا در حال حاضر معتقد است که ژاوی هرناندز آن طور که باید و شاید برای فصل آینده ایجاد انگیزه نکرده است و ممکن است که بلایی که در این فصل بر سر بارسا آمد دوباره در فصل آینده هم تکرار شود و اوضاع به همین شکل باشد. ضمن این که لاپورتا از این مسئله که ژاوی به صورت مداوم این حرف را مطرح می کند که باید بازیکنان بزرگی در تابستان خریداری شود ناراحت شده است چرا که لاپورتا معتقد است که او بازیکنان خوبی را به تیم آورده است اما ژاوی هرناندز نتوانسته است به درستی از آن ها استفاده کند و بازی بگیرد و به همین علت بارسا در این فصل نتایج خوبی نگرفته است.

همین دلایل موجب شده است تا ابهاماتی درباره ماندن ژاوی هرناندز مطرح شود و برخی از رسانه ها ادعا کرده اند که مدیران بارسلونا ممکن است به سراغ سرمربی دیگری بروند. باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1471