ترکیب النصر مقابل الفیحا؛ چه کسی به جای رونالدو قرار گرفت؟

ترکیب النصر مقابل الفیحا؛ چه کسی به جای رونالدو قرار گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و الفیحا در ورزشگاه خانگی تیم النصر به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در بازی نیمه نهایی سوپرجام عربستان میان النصر و الهلال، با علی البلیهی درگیر شد و کارت قرمز گرفت. آن کارت قرمزی که رونالدو دریافت کرد موجب شد تا حالا نتواند در ترکیب تیمش مقابل الفیحا قرار بگیرد و محروم باشد.

لوییس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر عربستان از عبدالرحمن غریب و سادیو مانه در خط حمله تیمش مقابل الفیحا استفاده کرده است و به این ترتیب جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کرده است.

النصر دوازده امتیاز کمتر از الهلال در لیگ حرفه ای عربستان سعودی دارد و همین قضیه موجب می شود تا النصری ها لیگ را از دست داده باشند. تلاش النصر برای حفظ جایگاه دومی خود در این فصل از رقابت های لیگ عربستان است.

ترکیب النصر

داوید اوسپینا، سلطان الغنام، محمد فتیل، آیمریک لاپورت، عبدالله العمری، الکس تلس، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، عبدالرحمن غریب، سادیو مانه

1471