پست اینستاگرامی رونالدو پس از صعود به فینال جام حذفی عربستان

پست اینستاگرامی رونالدو پس از صعود به فینال جام حذفی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان موفق شد در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان سعودی، با نتیجه سه بر یک الخلیج را شکست بدهد و در نهایت راهی فینال این رقابت ها شود و حالا باید دید که النصری ها در فینال چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، النصر عربستان در فینال رقابت های جام پادشاهی عربستان یا همان جام حذفی عربستان باید به مصاف الهلال عربستان برود و کار آسانی نخواهد داشت چرا که الهلال عربستان در این فصل از رقابت ها روی فرم بوده است و عملکرد خوبی را از خودش به نمایش در آورده است.

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی سه بر یک النصر مقابل الخلیج با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" فینال جام پادشاهی، بزن بریم."

رونالدو در بازی النصر مقابل الخلیج عملکرد خوبی داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند. در این بازی النصر یک ضربه پنالتی هم به دست آورد که البته سادیو مانه این ضربه پنالتی را زد و آن را به گل تبدیل کرد.

رونالدو در این فصل نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا و یا لیگ حرفه ای عربستان سعودی به قهرمانی برسد و حالا می خواهد که در جام حذفی عربستان قهرمان شود.

1470