هافبک سابق رئال مادرید در فکر ملحق شدن به تیم رونالدو

هافبک سابق رئال مادرید در فکر ملحق شدن به تیم رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه انگلیسی تلگراف گزارش داده است که کاسمیرو به یکی از اهداف اصلی باشگاه های عربستانی در این تابستان تبدیل خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه النصر عربستان به شدت به دنبال خرید کاسمیرو است تا خط هافبکش را تقویت کند. کاسمیرو در منچستریونایتد و رئال مادرید نیز با کریستیانو رونالدو کار کرده و دوباره می خواهد کنار این فوق ستاره بازی کند. البته برونو فرناندز نیز مورد توجه باشگاه های عربستانی قرار دارد اما بعید است که قصد ترک فوتبال اروپا را داشته باشد. 

کاسمیرو دو سال و نیم پیش با 15+70  میلیون یورو از رئال مادرید به منچستریونایتد ملحق شد. عملکرد این بازیکن در اولین ماه هایش در اولدترافورد خوب بود اما افت تیمش در فصل جاری باعث شد تا او هم افت کند. مدیران منچستریونایتد به دنبال بازسازی ترکیب تیمشان در فصل آینده هستند که فروش کاسمیرو می تواند یکی از گزینه هایشان باشد. از سویی بعید است که به جز باشگاه های عربستانی، سایر باشگاه ها توان پرداخت دستمزد نجومی این بازیکن را داشته باشند.

النصر در این فصل نتوانست در رقابت با الهلال در لیگ عربستان موفق شود و امیدوار هستند که با خریدهای جدید بتوانند در فصل َآینده به قهرمانی لیگ عربستان برسند و رقیب دیرینه خود را شکست بدهند.

4125