پست اینستاگرامی رونالدو پیش از نیمه نهایی جام حذفی عربستان

پست اینستاگرامی رونالدو پیش از نیمه نهایی جام حذفی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - فردا (چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه) النصر عربستان و الخلیج در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام پادشاهی عربستان سعودی یا همان جام حذفی عربستان از ساعت 21:30 به مصاف هم می روند و باید دید که در این دیدار چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی فینال شود.

به گزارش فوتبالی ، امروز در اولین نیمه نهایی جام حذفی عربستان، الهلال عربستان و الاتحاد عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت الهلال موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به فینال راه یابد. حالا الهلال با برنده بازی النصر - الخلیج در فینال جام حذفی عربستان روبرو می شود.

الهلال عربستان قهرمانی لیگ عربستان را تقریبا به دست آورده است و النصر آن رقابت ها را به الهلال باخته است. النصری ها از لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شده اند و در سوپرجام عربستان هم راه به جایی نبرده اند. حالا آن ها به دنبال قهرمانی در لیگ عربستان هستند و تنها امیدشان همین رقابت ها است و باید دید که عملکردشان مقابل الخلیج به چه شکل خواهد بود.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان با انتشار تصاویری از آخرین تمرین خود پیش از رویارویی با الخلیج نوشت:" آماده "

1470