سه مشتری اصلی برای بازیکنی که بارسلونا در تابستان او را می‌فروشد

سه مشتری اصلی برای بازیکنی که بارسلونا در تابستان او را می‌فروشد

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا در مسیر خروج از جمع آبی و اناری پوشان قرار گرفته است و باشگاه بارسلونا می خواهد او را در تابستان آینده به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی ، فرنکی دی یونگ از سال 2019 در بارسلونا حضور داشته است و اکنون 26 سال سن دارد اما این بازیکن از ترکیب بارسلونا کنار رفته است و فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نمی آورد و به نظر می رسد که مدیران بارسلونا به این نتیجه رسیده اند که فرنکی دی یونگ هافبک مناسب بارسلونا نیست و بهتر است که او به فروش برسد. فرنکی دی یونگ تا تابستان 2026 با آبی و اناری پوشان قرارداد دارد اما بارسلونا ترجیح می دهد که او را در تابستان پیش رو به فروش برساند.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، سه مشتری اصلی فرنکی دی یونگ، منچستر یونایتد، چلسی و پاری سن ژرمن خواهند بود. به نظر می رسد که چلسی پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای فرنکی دی یونگ بدهد و بارسلونا با توجه به شرایط دشواری که از لحاظ مالی دارد، پیشنهاد بالاتر را خواهد پذیرفت و پیشنهاد چلسی می تواند یک پیشنهاد مناسب باشد. البته منچستریونایتد هم از مدت ها قبل به دنبال فرنکی دی یونگ بوده است و ممکن است پیشنهادی بهتر از چلسی ارائه کند.

1470