حمله به سرمربی غنا در هتل به خاطر شکست غیرمنتظره

حمله به سرمربی غنا در هتل به خاطر شکست غیرمنتظره

پایگاه خبری فوتبالی - کریس هیوتون سرمربی سابق نیوکاسل و برایتون پس از شکست تیمش غنا در مقابل کیپ ورد در روز یکشنبه در هتل مورد حمله قرار گرفت!

به گزارش فوتبالی، ستارگان سیاه در اولین بازی خود در جام ملت های آفریقا در مقابل کیپ ورد شکست خوردند چرا که گری رودریگز در دقیقه 92 گل پیروزی دراماتیک تیمش را به ثمر رساند. این شکست غیرمنتظره باعث شد تا هواداران غنا خشمگین شوند و به سرمربی این تیم در هتل محل اقامتشان در شهر آبیجان در ساحل عاج حمله کنند!

صدیق آدامز خبرنگاری است که گزارش داده که یک هوادار غنایی به هیتونون حمله کرده است. گفته می شود که برخی دیگر از هواداران به کمک سرمربی سابق تیم ملی ایرلند رفته اند تا او را از دست این هوادار نجات بدهند!

هویت فرد حمله کننده اعلام نشده است اما گفته می شود که این فرد تحویل مقامات داده شده است.  البته یک خبرنگار دیگر مدعی است که خبری از بازداشت نبوده چرا که حمله فیزیکی در کار نبوده و فقط حمله لفظی انجام شده است. 

غنا باید در بازی دوم خود به مصاف مصر برود. تیم محمد صلاح در اولین بازی مقابل موزامبیک پیروز شد و به دنبال ان است که با غلبه بر غنا، صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند. 

هیوتون که تجربه هدایت  نوریچ و  ناتینگام را هم دارد، پس از آن که به عنوان مشاور فنی تیم ملی  غنا منصوب شد، در نهایت هدایت این تیم را  در پی استعفای اوتو آدو به عهده گرفت. 

4125