بازیکنی که از جام ملت‌های آفریقا حذف شد و بارسلونا را از کوپا دل ری حذف کرد

بازیکنی که از جام ملت‌های آفریقا حذف شد و بارسلونا را از کوپا دل ری حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری موفق شد با نتیجه چهار بر دو بارسلونا را شکست بدهد و به این ترتیب راهی دور بعدی این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی اینیاکی ویلیامز بازیکن تیم اتلتیک بیلبائو خوش درخشید. او موفق شد در این بازی یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. اینیاکی ویلیامز در دقیقه 105 به بارسلونا گلزنی کرد و به این ترتیب گل سوم تیمش را که گل حساس و مهمی بود وارد دروازه آبی و اناری ها کرد.

اما نکته جالب این جا است که اینیاکی ویلیامز در هفته های اخیر در رقابت های جام ملت های آفریقا حضور داشته است. او به همراه تیم ملی غنا در این بازی ها حضور پیدا کرد و در نهایت تیمش در دور گروه رقابت ها حذف شد. همین حذف شدن غنا موجب شد تا او به اردوی اتلتیک بیلبائو اضافه شود و خودش را به بازی مقابل بارسلونا برساند. او مقابل بارسلونا خوش درخشید و موجب حذف آبی و اناری ها از کوپا دل ری شد.

در حقیقت بازیکنی که از جام ملت های آفریقا حذف شده بود، توانست موجب حذف بارسلونا از جام حذفی اسپانیا شود و اگر غنایی ها نتایج بهتری در جام ملت های آفریقا می گرفتند شاید اوضاع برای بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو جور دیگری رقم می خورد.

1470