دفاع کردن رونالدو سخت‌تر است یا امباپه؟

دفاع کردن رونالدو سخت‌تر است یا امباپه؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی پاریسن ژرمن مدعی است که تقابل با کیلیان امباپه به مراتب سخت از تقابل با کریستیانو رونالدو است.

به گزارش فوتبالی، لوکاس هرناندز در پست دفاع چپ در تیم های اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن توپ زده و در طول این مدت، با مهاجمان بزرگی دیدار کرده است. این ستاره 27 ساله که الان هم تیمی امباپه است، در آخرین مصاحبه اش ادعا کرد که این مهاجم فرانسوی، سخت ترین بازیکنی بوده که تاکنون روبرویش قرار گرفته است.

به نقل از سایت گل، امشب از هفته ششم و پایانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بروسیا دورتموند و پاریسن ژرمن در استادیوم سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم خواهند رفت. لوکاس هرناندز در مصاحبه ای با پاریزین گفت: "سخت ترین کسی که روبرویش بازی کرده ام؟ اگر قرار باشد یک نفر را انتخاب کنم، قطعا کیلیان امباپه است. دفاع کردن مقابل بازیکنانی سریع مثل او اصلاً کار آسانی نیست. وقتی در بایرن مونیخ بودم، او در سال 2021 ضربات بزرگی به ما زد. وقتی در اتلتیکو بازی می کردم نیز سابقه دفاع کرد رونالدو را داشتم. چه بازیکنی! او همه چیز داشت. اما دفاع کردن امباپه کار سخت تری است و من او را انتخاب می کنم."

4416