پرتغال همچنان به رونالدو احتیاج دارد

پرتغال همچنان به رونالدو احتیاج دارد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال ادعا کرد کریستیانو رونالدو 39 ساله همچنان یک مهره کلیدی برای آن ها به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، روز 3 شنبه روبرتو مارتینز لیست پرتغال برای یورو 2024 را اعلام کرد و در آن، نام کریستیانو رونالدو به پشم می خورد تا این فوق ستاره باتجربه، یازدهمین تورنمنت ملی خود را تجربه کند. ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، تاکنون 206 بار برای پرتغال به میدان رفته و 128 گل به ثمر رسانده و امیدوار است تا در خاک آلمان به تعداد گل های خود اضافه کند. 

حالا روبرتو مارتینز درباره انتخاب رونالدو گفت: "در مورد کریستیانو رونالدو، بهتر است درباره آمار و ارقام صحبت کنیم. بازیکنی که در 41 بازی، 42 گل به ثمر می رساند، نشان می دهد که لایق دعوت شدن به تیم ملی است و توانایی گلزنی بالایی در مقابل دروازه حریفان دارد. او همچنان مثل گذشته باثبات است. ما براساس تیم های بازیکنان، آن ها را دعوت نمی کنیم، بلکه می خواهیم قوی ترین تیم ملی را درست کنیم و 26 بازیکن را به این تیم دعوت کنیم. ما عملکرد فردی بازیکنان را زیر نظر می گیریم و هرکسی نقش بزرگی در رختکن و تیم دارد."

4416